TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#268370  av Andreazz

lexusmann skrev:
celicat23 skrev:
lexusmann skrev:Likte spesielt den nyyydelige eks'et av 1.gen celica...bilde 9960... :shock:
Er så mye fett der. Syns de her er helt :shock: *sikle*

http://img.photobucket.com/albums/v113/ ... G_9993.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v113/ ... G_9905.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v113/ ... G_9787.jpg
Hva var den første der? de andre var jo greie...
Det er en Datsun Skyline..

#268490  av Marcus

Noen som vet hvor i Oslo (sentrum) jeg kan få tak i en svart 3M-flaske med rubbing?

Bilde

#268535  av ina

manuell vindus-mekanisme til celica er ikke så lett å få tak i... bestilte delen først for snart 2 uker siden, men når jeg fikk den var jo den selfølgelig feil... og nå må jeg vente til ca 1. november for å få en jævla del... sinna!!!

#268578  av Larsen

Marcus skrev:Noen som vet hvor i Oslo (sentrum) jeg kan få tak i en svart 3M-flaske med rubbing?

Bilde
Kan bestilles. Er ganske mange som fører m3 rundt om kring. De fleste som selger slipepapir er jo i m3 så de kan nok få tak i for deg.

#268618  av Marcus

Larsen skrev: Kan bestilles. Er ganske mange som fører m3 rundt om kring. De fleste som selger slipepapir er jo i m3 så de kan nok få tak i for deg.
Hm, ok. Ingen bensinstasjoner som har den som jeg har funnet hvertfall. Og var innom Torshov Bilr. på Storo uten hell. :?

#268636  av Larsen

Marcus skrev:
Larsen skrev: Kan bestilles. Er ganske mange som fører m3 rundt om kring. De fleste som selger slipepapir er jo i m3 så de kan nok få tak i for deg.
Hm, ok. Ingen bensinstasjoner som har den som jeg har funnet hvertfall. Og var innom Torshov Bilr. på Storo uten hell. :?
Sikkert fordi de ikke har lett. Jeg fikk tak i det hos en lokal forhandler. Torshov selger lit m3 saker så de greier garantert å få tak i det.

#268653  av lexusmann

celicat23 skrev:For alle som liker telefonselgere:

http://pugster.no/ViewVideo.aspx?id=862

*må* ha lyd!
HAHA!!! :D Knall!

#268745  av Marcus

Etter at jeg har flyttet her nedover mot de mer sydlige strøk, så har jeg sett veldig mange blå nummerskilt. Er det disse Corps diplomatique-skiltene eller? (ambassade-skilt) Ser de står oppført med blå bakgrunn, gul skrift. Men husker ikke i farten om de begynner med CD, eller om teksten var gul.. Var da fælt så mange det var av dem da isåfall :roll:
Det er flere av dem oppi gaten her jeg bor, og bare i dag så jeg 2-3 biler kjørende nede i sentrum. Ikke alle bilene er særlig nye heller..

#268946  av celicat23

USPS er en hjernedød gjeng. De prøver og levere en pakke, uten og kontakte noen i forveien om at de kommer - eller legge igjen en lapp om at de har vært der når de da ikke fikk levert pakken.

Ett skikkelig GEEEEEEEENIALT system! De regner vel med da at jeg skal bare sitte hjemme hver forbanna dag og vente på ei pakke. Har liksom ikke noe jobb eller noe annet bedre og drive med?

At det er mulig..

#268949  av sleeper

celicat23 skrev:USPS er en hjernedød gjeng. De prøver og levere en pakke, uten og kontakte noen i forveien om at de kommer - eller legge igjen en lapp om at de har vært der når de da ikke fikk levert pakken.

Ett skikkelig GEEEEEEEENIALT system! De regner vel med da at jeg skal bare sitte hjemme hver forbanna dag og vente på ei pakke. Har liksom ikke noe jobb eller noe annet bedre og drive med?

At det er mulig..

usps leverer vel strengt tatt ikke her i norge... sikker på at det ikke ups du mener?
usps er samme som posten er her i norge.. så hvis noen sender med usps fra usa hitt så er det posten som kommer og leverer...

#268953  av celicat23

sleeper skrev:usps leverer vel strengt tatt ikke her i norge... sikker på at det ikke ups du mener?
usps er samme som posten er her i norge.. så hvis noen sender med usps fra usa hitt så er det posten som kommer og leverer...
Jepp, det er posten som leverer dette i norge (fant jeg ut nå....). Og mener USPS. UPS har vett nok til og ringe i forveien og si at de kommer. Posten regner bare med at alle er arbeidsledige og sitter hjemme og venter. Nice.

#270502  av celicat23

Heeeey, gamle bilen min på forsiden av motorbørsen denne uka jo!

#270504  av Christian

Reiser til Oslo i kveld og til Kiel i morgen, good good good, flatfyll fra i kveld og til og med Lørdag. Skal bli godt :twisted: :mrgreen:

#270534  av 2000celica

Blir evakuert fra Ekofisk nå i kveld, storm på vei! :D
  • 1
  • 343
  • 344
  • 345
  • 346
  • 347
  • 1175