TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332947  av celicat23

Lexusmann: Hadde litt dårlig tid når jeg la ut bilde, så fikk ikke skrevet på at det er mye som er fikset på bilde - blant annet høyden på bilen + frontfanger og sideskjørt er lagd litt større og hjulene er flyttet ut litt. Det er samme bmw'n som jeg fotograferte tidligere. Bare jeg som ble litt ekstra kreativ :)

Scotty: Alt er gjort gratis. Men etter nå og ha hatt ganske bra pågang av folk som vil ha bilder av bilen sin, og så ende opp med at ca 1 av 10 gidder møte opp for å få det gjort så er jeg blitt mildt sagt dritt lei det. Skal fotografere ett par biler hvor eierene virker oppriktig interessert i og få det gjort, men uten om de så tror jeg ikke jeg gidder noen flere.

Det er ikke noe som er oppe og avgjort på noen måte, men akkurat nå så har jeg fått litt nok av "åååh, herriguud så kule bilder! jeg vil også ha av min bil!!" Og så fort jeg sier at de må kjøre en tur til ett sted og møte opp tidlig en morgen så virker det som det er for mye forlangt for at jeg skal gjøre noe helt gratis for dem :roll: En hobby skal være gøy, ikke bare irritasjon.
 #332948  av Scotty

Utrolig synd at folk ikke møter opp! De ødelegger for andre isåfall. Håper du vil fortsette med å ta bilder av de som virker mer interessert enn det normale. Driver selv litt med hobby fotografering, til en viss grad, og kan absolutt forstå at du da ønsker å ha folk til å møte opp tidlig, for å få optimale forhold. Det er ihvertfall en stund til bilen min er klar, kanskje til og med nærmere høsten/vinteren. Har absolutt ikke noe i mot å donere noen kroner for så flotte bilder som du tar! Men får se åssen det går da..
 #333439  av celicat23

Var oppe av senga klokka 05:45 i dag, for og gjøre litt familie aktiviteter. Tok igjen far på motorveien, på vei mot målet vårt:
ut og fotografere hans audi s3 + hans gamle audi a4 1.8tq (som jeg nå eier). Og hvis noen tror det er jeg som har stylet, senket +++
audi a4'en så tar dere feil. Det er hyggelig med en far som ikke bærer preg av og ha passert 50år :D

Flere bilder kommer når de er ferdig redigert..

Bilde
 #333486  av celicat23

hmsilset skrev:Igjen herlige bilder 8) Bruker du lang tid på å lage sånne bilder?Selve photoshoppinga altså?
Varierer veldig, men det er lite som tar under 1 time. Det første bilde av S3'n brukte jeg litt over 4 timer på. Det siste vet jeg ikke, for jeg lagde 4 forskjellige versjoner av det før jeg ga opp så akkurat hvor lang tid det tok har jeg ikke styring på :)
 #333487  av hmsilset

Sinnsykt :) Er lurt å ta seg pauser tror jeg,for å få klarne hjernen etter å se på ett bilde så lenge :wink:
 #333501  av celicat23

Takker. Ja, pauser er ett must. Man blir litt "blind" etter og ha sittet i flere timer med ett bilde, samt motivasjonen forsvinner litt ettersom det er ett nitidig pirke arbeid som tester tolmodigheten. Kan fortbegynne å slurve litt, og det er ikke bra :)

Bilde
 #333781  av celicat23

Photoshop ga pc'n min finger'n når jeg var rundt 70% ferdig med dette og nekta samarbeide med noe som har så dårlig spec's..
Glad jeg har bestilt meg ny pc? JAAAA!!!! Med litt plundring så ble det ferdig...

Bilde
 #334051  av celicat23

Var oppe 06:45 i dag (gjeeeesp...) for og fotografere en audi a8. Samme eier som 6-serien tidligere i tråden.

Har ikke tid til og redigere noe annet enn en liten teaser i dag:

Bilde
 #334076  av ArildM

Bra bilder. Er ingen Audi fan, men er moro å se hva du får til uansett :wink:
 #334080  av ErikG

Hmm, eiern av 6r og a8n har ikke tilfeldigvis en lc200 V8? Gull med store felger?
 #334085  av celicat23

ErikG skrev:Hmm, eiern av 6r og a8n har ikke tilfeldigvis en lc200 V8? Gull med store felger?
Han nevnte noe om at han kjører en landcruiser mener jeg ja... Har ikke spurt noe mer om den, og han har ikke spurt om bilde av den heller så.. Gud veit hvordan den ser ut..
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 103