TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#153310  av mr_2

Marcus,er du klar over at jeg kan bestille bilde av bilen din på visakortet mitt? :shock: :D

#153325  av RedCelica

mr_2 skrev:Marcus,er du klar over at jeg kan bestille bilde av bilen din på visakortet mitt? :shock: :D
Jepp, husker jeg også kunne velge det bildet der!

#153328  av predator

Mener man kan få hvilket som helst bilde på visa kortet sitt, Bare det ikke er støtende for noen ... jeg persjonlig har av sønnen... :D

#153336  av mr_2

jojo,men bilde var liksom på SR-bank sin webside :wink:

#157926  av Lizzy

mr_2 skrev:Marcus,er du klar over at jeg kan bestille bilde av bilen din på visakortet mitt? :shock: :D
Stemmer det ;) SR- banken har markus sin bil som et bilde du kan velge å ha på kortet ja.he he

#158071  av mr_2

Lizzy skrev:
Stemmer det ;) SR- banken har markus sin bil som et bilde du kan velge å ha på kortet ja.he he
Off-topic,men var det deg jeg så på vei opp Snødebakken for noen dager siden?

#158193  av Lizzy

mr_2 skrev:
Lizzy skrev:
Off-topic,men var det deg jeg så på vei opp Snødebakken for noen dager siden?
he he , kan godt være det. Ikke mange like biler som min her i rogaland ;)

#162498  av TheStig

to ting.

Det er altså original girkassen i denne?

Har hørt og sett mye negativt om de HKS kamdrevene du bruker. Skal visstnok være helt forferdelig holdbarhet på de og før du vet orde av det så glipper registeret.....

#163194  av MR2turbo

TheStig skrev:to ting.

Det er altså original girkassen i denne?

Har hørt og sett mye negativt om de HKS kamdrevene du bruker. Skal visstnok være helt forferdelig holdbarhet på de og før du vet orde av det så glipper registeret.....
det er ikke orginal-girkassne , men en tilsvarende, ja... hadde i en i fjor... har bytta hele innmaten (input+ output m gir) i vinter.... for den likte ikke helt behandlinga den har fått...

ang. kam drevene, så ser jeg slitasje på de, men det er ikke fare for at de glepper over enda... de blir bytta når de blir slitt nok, og de som selges nå skal være bedre... :)

#163202  av MR2turbo

sånn ellers så nærmer jeg meg ferdig med "vinterkosen" i år... hehe...
  • *Motoren har vært i biter, alt er balansert pÃ¥ nytt og deler inspisert. (skal opp i endel mere RPM)
    *Det aller meste av fuel-komponnenter og opplegget rundt det er nytt
    *Eksos manifolden blir ny (ikke ferdig enda)
    *Throttlebody flyttes og blir ny og større
    *Hele tenningsystemet blir nytt (direct fire)
    *Ny og bedre boostcontroller (kan mappe boost)
    *Sparco pro2000 stoler
    *Sparco 4-punkt seler
    *Nye heatshield i motorrommet
    *Waterspray-system
    *Yokohama Advan A048 gateslics i 225/40-18 og 265/35-18
    *Bakskjermene breddes 1,5 cm på hver side for å få plass til 048'ene
:twisted: :twisted: :twisted:

Bilen skal være ferdig mappa og testkjørt innen 3 uker nå... hehe

Gleder meg, og begynner å se slutten ;)

#163206  av TheStig

høres bra ut. hvem tar mappingen ?

#163207  av MR2WideBody

mat på med noen bilder og nå da

#163208  av Fredrik

Markus, du er en syk, syk mann med altfor mye penger :P Men for all del stå på! Helt rått det du gjør!

#163209  av TheStig

eller en flink mann som prioriterer bil foran syden og roser til dama :wink:

#163211  av MR2turbo

TheStig skrev:høres bra ut. hvem tar mappingen ?
Planen er et jeg og Morten tar den "on the road" nå i førsteomgang.... :)

for å få det til å funke med mere trykk, samtidig være safe...
og så tar jeg finale-mappinga på dynapack hos bjørnstad på vei opp til sommertreff i juni.
MR2WideBody skrev:mat på med noen bilder og nå da
Har ikke tatt noe sæærlig bilder i år enda... "mekk og poler" har tatt noen, sådet kommer vel noen arbeidsbilder når jeg er ferdig, men nå om dagen prioriterer jeg å få ferdig bilen fremfor å sitte på nett... (hehe utenom akkuart nå da... ) ;)
Fredrik skrev:Markus, du er en syk, syk mann med altfor mye penger :P Men for all del stå på! Helt rått det du gjør!
hehe takk for det :).... kansje jeg er syk... eller blir det fordi jeg jobber og stresser for mye med bilen... ;) men alt for mye penger har jeg ikke, det er sikkert.... begynner å bli såpass lei av å være blakk konstant nå på grunn av bilen at jeg velger å la den være som den blir i år og kose meg med den sånn, deretter bare gjøre vedlikehold... :)
Har fått samboer, og vil egentlig mye hellr "tøffle" litt hjemme enn å være all fritia på verkstedet fordi jeg "må" bli ferdig... ;)
og meste parten av de nye systemene på bilen i år er hjemmelagede... :P
TheStig skrev:eller en flink mann som prioriterer bil foran syden og roser til dama :wink:
hehe, har lovet henne masse oppmerksomhet når bilen er ute av verkstedet ;)
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 49