TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #278389  av celicat23

Stiansen skrev:Vet ikke heeelt om jeg likte den nye layout`en på forumet nå, men det får gå :)
Lukter bare en tilvenningssak av det hele. Alle de gamle funksjonene er her, men nå på litt andre plasser osv. Trenger stort sett ikke så mye annet enn "SE NYE INNLEGG" uansett ;-)

MEN AT DU MÅ GÅ TIL "FORUMETS HOVEDSIDE" FOR OG FÅ FREM "SE NYE INNLEGG" SUGER! Burde vært tilgjengelig funksjon når du er inne i en tråd dette også. Men men...

Psst! Tror det blir en CANON EF 70-200 F4 L IS USM i nærmeste fremtid :D
 #278393  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Vet ikke heeelt om jeg likte den nye layout`en på forumet nå, men det får gå :)
Oioi :D Skal du begynne å ta banebilder? :wink: Overgår meg akkurat da, har ikke IS på linsa mi jeg :P
 #278397  av oleb

celicat23 skrev:

MEN AT DU MÅ GÅ TIL "FORUMETS HOVEDSIDE" FOR OG FÅ FREM "SE NYE INNLEGG" SUGER! Burde vært tilgjengelig funksjon når du er inne i en tråd dette også. Men men...
Akkurat dette reagerte jeg også på, men ellers er jeg godt fornøyd med det nye designet. :D
 #278401  av celicat23

Stiansen skrev:
celicat23 skrev:
Oioi :D Skal du begynne å ta banebilder? :wink: Overgår meg akkurat da, har ikke IS på linsa mi jeg :P
Har lang erfaring med "kamera uten IS" vs "kamera med is", og for min del er det som dag og natt. Jeg er såpass ustødig på hånda at jeg trenger stabiliseringen :?

*edit* Da var det bestilt fra japanfoto.no. 8906,- for objektivet. Rimelig billig i forhold til mange andre (men fortsatt en syk pris og betale for ei hylse med noe glass klemt inn i seg :oops:) Hvis du er ute etter minnekort burde du sjekke internett butikken deres: 794,- for ett sandisk extreme III 8gig kort!
 #278420  av tojo

Back from Gran Canaria,Ã¥ masse farting.
Høydepunktene var Ferrari 360 spyder testkjøring :P ,parascending ++
Ble vel hardt med 85% Absinth og øl i 14dager. :D
 #278423  av celicat23

Hvis noen her inne er som meg og liker (bl.a.) trance musikk, og har irritert seg grønne over at mye av de kuleste låtene MÅ du lete etter som torrents eller lignende for de finnes ikke og kjøpe: http://www.audiojelly.com/

Nice! Grei layout, og brilliant "preview" funksjon så du får hørt en god del av hva du kjøper. Prøv f.eks:

john o'callaghan featuring audrey gallagher "big sky"
dmitri federov "falling of stars" (paul miller remix)
above and beyond presents tranquillity base "buzz" (breakfast remix)
ferry corsten "clear blue water" (ferry corsten's radio edit)
luke warner & mat lock "deep psychosis" (daniel kandi's cure mix)
hybrid "finished symphony" (deadmou5 remix)
dash berlin "till the sky falls down" (vocal mix)

FÃ¥r jo lyst til og begynne drikke NÃ… med EN GANG! :D
 #278434  av Lørnings

Ny layout og greier er sikkert diskutert, men hvorfor åpnes plutselig ikke linker i poster seg som nye vinduer lenger?Det er EVIG irriterende når linken går rett til linkesiden og man mister siden fra forumet.. Gah..ellers kan jeg sikkert klare å venne meg til den nye layout'en! :wink:
 #278437  av Lørnings

Når du snakker om trance, prøv DJ frankie jones - let the beat control your body :D :D :D Jeg kan jo egentlig ingen trance tittler, for jeg hører KUN på det i fylla, bare rock i edru tilstand :wink: Men denne sangen er ihvertfall kul :lol:
 #278442  av tojo

Trance er greit i små doser(endel coole låter), hadde jeg skulle hørt på det lenge(en hel kveld) måtte jeg nok hatt endel 85%alc Absinth og selv vært i trance.
 #278457  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:
celicat23 skrev:
Har lang erfaring med "kamera uten IS" vs "kamera med is", og for min del er det som dag og natt. Jeg er såpass ustødig på hånda at jeg trenger stabiliseringen :?

*edit* Da var det bestilt fra japanfoto.no. 8906,- for objektivet. Rimelig billig i forhold til mange andre (men fortsatt en syk pris og betale for ei hylse med noe glass klemt inn i seg :oops:) Hvis du er ute etter minnekort burde du sjekke internett butikken deres: 794,- for ett sandisk extreme III 8gig kort!
Hehe, ja du sier noe der, er jo egentlig bare ei hylse med glass :lol: Satt å regna litt på hvor mye jeg har brukt på fotoutstyr så langt, havna på ca. 13 000.. :shock: Og jeg som skulle spare alt til Supra :lol: Jaja, får vel bare jobbe som faen :D
 #278461  av celicat23

Stiansen skrev:Hehe, ja du sier noe der, er jo egentlig bare ei hylse med glass :lol: Satt å regna litt på hvor mye jeg har brukt på fotoutstyr så langt, havna på ca. 13 000.. :shock: Og jeg som skulle spare alt til Supra :lol: Jaja, får vel bare jobbe som faen :D
13.000 ja... Husker det en gang :wink: Begynner og nærme seg 50.000 med stormskritt :shock: Blir det en sommer med bare regn og drittvær så jeg ikke får brukt utstyret brenner jeg ned meteorologisk institutt som en symbolsk handling... Og tar bilder av det :lol:
 #278467  av cameleon

tja, hvorfor ikke? mye bedre å bruke pengene på slik enn all den andre dritten folk kaster bort pengene sine på :wink:
 #278490  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Hehe, ja du sier noe der, er jo egentlig bare ei hylse med glass :lol: Satt å regna litt på hvor mye jeg har brukt på fotoutstyr så langt, havna på ca. 13 000.. :shock: Og jeg som skulle spare alt til Supra :lol: Jaja, får vel bare jobbe som faen :D
13.000 ja... Husker det en gang :wink: Begynner og nærme seg 50.000 med stormskritt :shock: Blir det en sommer med bare regn og drittvær så jeg ikke får brukt utstyret brenner jeg ned meteorologisk institutt som en symbolsk handling... Og tar bilder av det :lol:
Jepp, det var noe sånt jeg tenkte meg at du hadde brukt ja :) Tror jeg klarer meg med ei linse til nå, så er jeg fornøyd. 17-40 IS USM L eller noe slikt :)

Og ja cameleon, er ikke det dummeste man kan bruke penger på.. Du taper ikke alt for mye OM du skulle finne på å selge det igjen :wink:
 #278497  av celicat23

Stiansen skrev:Jepp, det var noe sånt jeg tenkte meg at du hadde brukt ja :) Tror jeg klarer meg med ei linse til nå, så er jeg fornøyd. 17-40 IS USM L eller noe slikt :)
Ville heller kjøpt 17-55 f2.8 is usm. 17-40 objektivet har ikke IS, det har større forvrengning enn 17-55 og lavere oppløsning enn 17-55. 17-55 koster ca 2000kr mer, men ville helt klart heller spart til det.

Kos deg litt med:
http://www.photozone.de
http://www.the-digital-picture.com

Bra tester/omtaler av objektiver til canon der, hvor det er lett og sammenligne de forskjellige som er og kjøpe.
  • 1
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 1175