TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #278529  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Jepp, det var noe sånt jeg tenkte meg at du hadde brukt ja :) Tror jeg klarer meg med ei linse til nå, så er jeg fornøyd. 17-40 IS USM L eller noe slikt :)
Ville heller kjøpt 17-55 f2.8 is usm. 17-40 objektivet har ikke IS, det har større forvrengning enn 17-55 og lavere oppløsning enn 17-55. 17-55 koster ca 2000kr mer, men ville helt klart heller spart til det.

Kos deg litt med:
http://www.photozone.de
http://www.the-digital-picture.com

Bra tester/omtaler av objektiver til canon der, hvor det er lett og sammenligne de forskjellige som er og kjøpe.
Ok.. Blir ikke før i sommer hvertfall, så jeg har god tid til å tenke på det :)
 #278532  av celicat23

Stiansen skrev:Ok.. Blir ikke før i sommer hvertfall, så jeg har god tid til å tenke på det :)
Skjønne deg. Vinteren er en forbanna bortkastet årstid hvor alt bare ligger og støver ned :|
 #278599  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Ok.. Blir ikke før i sommer hvertfall, så jeg har god tid til å tenke på det :)
Skjønne deg. Vinteren er en forbanna bortkastet årstid hvor alt bare ligger og støver ned :|
Blir lite brukt kameraet ja.. Har blitt ca. 20 bilder kanskje :P
 #278755  av oleb

Det vet jeg ikke. Vil gjerne finne det ut, fant bare bilde av bilen på maxpower.no, så hvis noen har noen formening om hvilken farge det er, blir jeg veldig takknemlig! Syns i hvertfall at den er dritrå. :mrgreen:
 #278815  av celicat23

Japanfoto sin web butikk suger....lem. Bestilte noen varer på lørdag (alt var lagervare) og i dag (onsdag) fikk jeg mail om at "Hei. Nå har vi fått finger'n ut av ræva og har muligens sendt unna noe dritt til deg". Sweet jesus. 3 dagers pakketid !?! Hvor underbemanna er den sjappa der egentlig? :shock:

Men for all del, det var en liten dritt ordre på 10.250kr, så skjønner at de ikke gidder bry seg :roll:
 #278817  av hmsilset

celicat23 skrev:Japanfoto sin web butikk suger....lem. Bestilte noen varer på lørdag (alt var lagervare) og i dag (onsdag) fikk jeg mail om at "Hei. Nå har vi fått finger'n ut av ræva og har muligens sendt unna noe dritt til deg". Sweet jesus. 3 dagers pakketid !?! Hvor underbemanna er den sjappa der egentlig? :shock:

Men for all del, det var en liten dritt ordre på 10.250kr, så skjønner at de ikke gidder bry seg :roll:
for 10.000kr får man ikke med god service lengre :P Aldri hørt om den butikken jeg..
 #278821  av Marcus

Du har vel sett denne logoen i en eller annen gate vel? De er jo overalt :P

Bilde
 #279038  av FireWalk

Hva gjør man om man ikke tåler trynet på noen? Istedet for å gå å erge seg over det, gjør heller som jeg har gjort.
På denne måten gjør jeg noe negativt om til noe positivt. Nå gleder jeg meg til hver gang jeg skal på do... :mrgreen: :twisted:
Vedlegg
01022008353.jpg
01022008353.jpg (476.64 kiB) Vist 666 ganger
 #279963  av hmsilset

Marcus skrev:Du har vel sett denne logoen i en eller annen gate vel? De er jo overalt :P

Bilde

aldri sett... :D bor på bondelandet jeg da
  • 1
  • 355
  • 356
  • 357
  • 358
  • 359
  • 1175