TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #334086  av hmsilset

Hei,ble tatt noen bra bilder av bilen min på acr før i uka.Har lyst å sende ett til deg igjen, om du vil leke deg litt med det :D
 #334095  av celicat23

hmsilset skrev:Hei,ble tatt noen bra bilder av bilen min på acr før i uka.Har lyst å sende ett til deg igjen, om du vil leke deg litt med det :D
Har desverre ikke tid nå fremover, må bli ferdig med audi s3 bildene + audi a8 bildene :wink:
 #334096  av hmsilset

celicat23 skrev:
hmsilset skrev:Hei,ble tatt noen bra bilder av bilen min på acr før i uka.Har lyst å sende ett til deg igjen, om du vil leke deg litt med det :D
Har desverre ikke tid nå fremover, må bli ferdig med audi s3 bildene + audi a8 bildene :wink:
Den er grei.Jeg får spørre igjen utpå vinteren :D
 #334392  av lexusmann

Den var ikke feil, hehe... :D Flott bilde, Marius....svæære felger, ja... :wink:
 #334597  av ArildM

Rått utseende på bilen, noe som du fanger perfekt ;)
 #334612  av Lc 200 V8

celicat23 skrev:Ett jeg ble veldig fornøyd med selv:

Bilde

8)
Hei Marius! Da var jeg også her inne, måtte se på alle de flotte bildene du har tatt av bilene våre :D :D Stakkars Lc V8`ern står bare og er kjempemisunnelig på Audien som får tatt masse bilder av seg :D :D
 #334615  av Lc 200 V8

hmsilset skrev:Synes det siste bildet ble kjempefint! De andre likte jeg også, men jeg liker bare ikke de felgene :)
Hehe, smaken er forskjellig den. Vi synes disse felgene passer veldig bra til A8`ern vår. Ville ha noe annet en valige 5-eiker felger :D :D
 #334616  av celicat23

Lc 200 V8 skrev:Hei Marius! Da var jeg også her inne, måtte se på alle de flotte bildene du har tatt av bilene våre :D :D Stakkars Lc V8`ern står bare og er kjempemisunnelig på Audien som får tatt masse bilder av seg :D :D
Hehe, daaaakkar. Han får si ifra når eieren har gitt etter for fristelsen til og montere noe artic trucks bredding :wink:
 #334617  av Lc 200 V8

celicat23 skrev:
Lc 200 V8 skrev:Hei Marius! Da var jeg også her inne, måtte se på alle de flotte bildene du har tatt av bilene våre :D :D Stakkars Lc V8`ern står bare og er kjempemisunnelig på Audien som får tatt masse bilder av seg :D :D
Hehe, daaaakkar. Han får si ifra når eieren har gitt etter for fristelsen til og montere noe artic trucks bredding :wink:
Hehe, da må han nok vente leeeeenge... :D :D
 #334618  av hmsilset

Lc 200 V8 skrev:
hmsilset skrev:Synes det siste bildet ble kjempefint! De andre likte jeg også, men jeg liker bare ikke de felgene :)
Hehe, smaken er forskjellig den. Vi synes disse felgene passer veldig bra til A8`ern vår. Ville ha noe annet en valige 5-eiker felger :D :D
Det er fine felger, men også mye felger :D Bra at folk tør å prøve noe annet.Selv hadde jeg nok kun hatt råd til 16" felger og satt på om jeg
kjøpte en så ny og rå bil :wink:
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 103