TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #328642  av Supramk3turbo

Nei, desverre. Fikk ikke tid til å filme :lol: . Så ble bare bjørn på suzuki drammen som knipsa litt bilder :D

Når det gjelder bilen, og lager, så er alt jeg kan si: Estimated delivery Jun 5, 2009 by 6:00 PM

Sykkelen skal forsten mappes i morgen tidlig. Gleder meg litt til det :D Klarer vi 180 på hjulet :D
 #328659  av tojo

Supramk3turbo skrev:Nei, desverre. Fikk ikke tid til å filme :lol: . Så ble bare bjørn på suzuki drammen som knipsa litt bilder :D

Når det gjelder bilen, og lager, så er alt jeg kan si: Estimated delivery Jun 5, 2009 by 6:00 PM

Sykkelen skal forsten mappes i morgen tidlig. Gleder meg litt til det :D Klarer vi 180 på hjulet :D
Får håpe lagrene kommer den 5 slik at du får sammen grombilen,å er klar for ACR.

Jeg tipper 180-185 på hjulet :P
 #328669  av Supramk3turbo

He he. Fikk lagrene akkurat nå. Så får vell komme meg ut i garasjen :D Sykkelen klarte ikke 180 på papiret, men sånn i teorien har den over 180 hester å rundt 146 NM på hjulet. Var mye varmere i dag, en det var den dagen vi bremset 177, slik at ved første benking bremset den 173,5 hester og 138 NM. Etter å ha feita den litt i bunnen, å magret litt på topp var vi oppe på 177 og 142 NM igjen. Så det tilsvarer rundt 3 hester og 3/4 NM om man kompanserer med temp. I tillegg har responsen på gassen blitt Myyye bedre på lavet turtall, enda lettere med power wheelie nå :lol:
 #328744  av Supramk3turbo

He he. Bare en uke til ACR. Bilen ser ut som et vrak uten motor. Høres lovende ut :lol: Blir sånn extrem makeover dette :lol:
Vedlegg
på stylter.jpg
på stylter.jpg (131.81 kiB) Vist 390 ganger
 #328801  av Lørnings

ArildM skrev:Fit for fight ser det ut som :mrgreen:
Hehe..heller fit for flight spør du meg! :wink:

Det er bra du har god tid da thomas..overhaling gutta bruker en uke på hele bilen :wink: Du skal jo bare overhale motoren og skru på hjula! :P Åja, jeg glemte at de er sånn 30 stk som jobber på de bilene :P Men det er bare å gi gass da, så du blir klar! :D
 #328804  av Andreazz

Det er under tidspress at man får gjort ting fort og ordentlig vet du :D Men jeg får frysninger når jeg ser bil på bukker som står på grus :shock: Dårlig ærfaring med det med en annen bil :lol:
 #328839  av AE86 Drifter

Dette her blir ikke noe problem i det hele tatt du kommer til å rekke Acr uten problemer 8)
 #328842  av Supramk3turbo

He he, det er det jeg også tenker petter :D Når elite gruppa først setter igang, Petter å meg... så er dette gjort i en sving :D
 #328878  av AE86 Drifter

Supramk3turbo skrev:He he, det er det jeg også tenker petter :D Når elite gruppa først setter igang, Petter å meg... så er dette gjort i en sving :D
Så sant,så sant 8)
 #328880  av Supramk3turbo

Ting ser litt lysere ut i dag. Fått på litt bodykitt igjen, satt på nye dekk. 255 bak ble i grunn ganske pent :D Bilen er lastet på henger klar for overhaling av bakstilling i morgen. Ny diff og foringer skal inn. Ble frysningene dine borte nå andreazz?? :lol:
Vedlegg
IMG_0370.jpg
IMG_0370.jpg (47.06 kiB) Vist 339 ganger
IMG_0371.jpg
IMG_0371.jpg (151.28 kiB) Vist 339 ganger
IMG_0372.jpg
IMG_0372.jpg (36.02 kiB) Vist 339 ganger
 #328928  av Andreazz

Supramk3turbo skrev: Ble frysningene dine borte nå andreazz?? :lol:
Ja, ble mye bedre nå :D Selv om jeg lurer på om du klarte å få bilen på hengeren uten å ta av frontfangern :lol:

Skal du bytte de 6 hoved foringene på subframen bak også?
 #328947  av Supramk3turbo

Var egentlig meningen å bytte alle seks subframe foringer, men mekanikeren syntes de så ganske fine ut, så vi shimsa de med nylon foringer imellom, for å stive opp yttligere. Så seks nylon foringer er satt inn. Samt ny diff.

Bilen gikk fint på med fangeren, men når motoren er i, er jeg litt mere skeptisk :D
 #329010  av Qurtis

Var innom en tur i kveld. Motoren lå i deler i garasjen (og da snakker vi Molekyler alt var fra hverander, ikke et lager eller pakning på plass). Men Thommas lovet å ringe lørdag kveld etter oppstart :mrgreen: Gutten er en sann optemist og bra er det.
Lykke til vi snakkes i morgen kveld nå det funker og er liv i SUPRAN.

Gleder meg til ACR, bilir konge :mrgreen: :mrgreen:
 #329022  av Supramk3turbo

He he :lol:
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 62