celicat23 skrev:Ingenting er bedre enn en skikkelig GrannyArildM skrev:Hadde faen meg vært fett å gå rett mot strømmen og finne seg sexy dame som er 20 år eldre enn seg selvHmmm.. 54år? Nei takk!!!![]()

celicat23 skrev:Ingenting er bedre enn en skikkelig GrannyArildM skrev:Hadde faen meg vært fett å gå rett mot strømmen og finne seg sexy dame som er 20 år eldre enn seg selvHmmm.. 54år? Nei takk!!!![]()
Julebrus skrev:Der ble kveldens høyrehåndt revurdert og avbrutt.celicat23 skrev:Ingenting er bedre enn en skikkelig GrannyArildM skrev:Hadde faen meg vært fett å gå rett mot strømmen og finne seg sexy dame som er 20 år eldre enn seg selvHmmm.. 54år? Nei takk!!!![]()
Julebrus skrev:Bare hyggeligVil du hjelpe meg kanskje?
Drafter skrev:Vanskeligheter med å fån oppJulebrus skrev:Bare hyggeligVil du hjelpe meg kanskje?
Julebrus skrev:Etter det du snakka om, så ja litt..Drafter skrev:Vanskeligheter med å fån oppJulebrus skrev:Bare hyggeligVil du hjelpe meg kanskje?Men bestemor har lang erfaring, kan godt ringe og spørre om hun vil hjelpe deg
Julebrus skrev:70 med flosshatt og bestemortruser. Min søster er tight, og det skal hun fortsette og være. Så ikke prøv degHvorfor skal hun fortsette å være det?
Drafter skrev:Fordi jeg liker ikke tunnelerJulebrus skrev:70 med flosshatt og bestemortruser. Min søster er tight, og det skal hun fortsette og være. Så ikke prøv degHvorfor skal hun fortsette å være det?![]()
Antydning til alder?
Julebrus skrev:Tunneler?Drafter skrev:Fordi jeg liker ikke tunnelerJulebrus skrev:70 med flosshatt og bestemortruser. Min søster er tight, og det skal hun fortsette og være. Så ikke prøv degHvorfor skal hun fortsette å være det?![]()
Antydning til alder?![]()
Hun er 16
Julebrus skrev:Drafter skrev:Fordi jeg liker ikke tunnelerJulebrus skrev:70 med flosshatt og bestemortruser. Min søster er tight, og det skal hun fortsette og være. Så ikke prøv degHvorfor skal hun fortsette å være det?![]()
Antydning til alder?![]()
Hun er 16
inzane2012 skrev:
hmmm... det der hørtes ikke helt bra ut![]()
![]()
noen
inzane2012 skrev:eller bare for bror og søsterSnakker av erfaring du da eller?
Drafter skrev:inzane2012 skrev:eller bare for bror og søsterSnakker av erfaring du da eller?
Hva mener du med tunneler?