TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #284368  av tojo

Stiansen skrev:Prøve-eksamen i morra.. Både og :? Vet at det kan gå kjempelett og jeg kan være ferdig på 10 min, men kan også få noe vanskelig som tar meg 5 timer :?
Du får ha lykke til på eksamen imorra :D
 #284380  av Supramk3turbo

Åh, skal du slutte i jobben. Blir du fotograf på heltid nå eller :D
 #284383  av celicat23

Supramk3turbo skrev:Åh, skal du slutte i jobben. Blir du fotograf på heltid nå eller :D
Hadde det enda vært så bra :-) Ender vel opp i en eller annen "standard" jobb igjen, men det blir x-antall uker/månder fri nå først hvor jeg bare skal kose meg noe så inne i.... :D Blir nok til at jeg drar på flere treff denne sommeren og fotograferer enn tidligere. Og vil vel ha tid til mer private photoshoots også.

Uansett tror jeg det blir en fin fin sommer i år 8)
 #284385  av Supramk3turbo

Akkurat. Godt med litt fri da:) Tar en uke fri i ny å ne selv jeg, men nå reiser jeg jo en del i jobben da, lite hjemme for å si det sånn.
 #284481  av ina

kjedelig å ha fri... hvertfall mer enn en dag... har hatt fri 2 dager på rad, og begynte å vaske skapene... da hadde jeg liksom gjort alt som var morsomt.. var glad når de ringte for at jeg skulle jobbe i dag... greit nok.. var den morsomme jobben.. kjøre biler, men.. bedre enn å kjede seg så mye at jeg ender opp med å vaske flere skap..
 #284486  av Supramk3turbo

He he, da er det på tide å skaffe seg en hobby. Det sisste jeg tenker på når jeg har fri er vell å vaske, men der er vell en sånn dame greie :wink:
 #284502  av ina

nei det er ikke dame greier det...
 #284516  av Supramk3turbo

he he, det var en spøk :wink:
 #284550  av ErikG

Tidenes dag. DIMMA i dag. Helt nydelig. Tilbake på jobb på tirsdag!
 #284555  av lexusmann

ErikG skrev:Tidenes dag. DIMMA i dag. Helt nydelig. Tilbake på jobb på tirsdag!
Grattis!!! :D Blir vel en aldri så liten dimmefest i helga da??
 #284556  av ErikG

Skal ikke se bortifra at det blir en liten feiring. Vært inne siden 14. jan.
 #284665  av milcom

jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:P
  • 1
  • 359
  • 360
  • 361
  • 362
  • 363
  • 1175