TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #285652  av ErikG

HAHAHA, hva skjer med alle storlagene i tippeligaen. Nå er det 3:2 til Godset mot RBK, Stabæk KNUSTE fugla, Viking gikk på en smell, Brann trenger man ikke nevne en gang. HAHAHA, bare stabæk som greier seg;)
 #285826  av cameleon

Kom tilbake fra oslo for ikke så mange dager siden, og la merke til noen biler der nede som kjørte rundt med nummerskilt som var blå med gul skrift. Tilhører de noe ambasadebiler o.l?
 #285827  av Marcus

Jepp, det er ambassadebiler. Bokstavene er CD, og de to første tallene tilsier hvilket land de kommer i fra. :)

CD står forresten for Corps Diplomatique (Som er en standard for ambassadeskilt). Britene og amerikanerne bruker vanlige skilt, ikke CD-skilt. Lurer på hvorfor :roll:

Edit:
Fant forresten listen over nummrene her: http://magno.no/sven/diverse/ambassadenr.html
 #285828  av cameleon

Marcus skrev:Jepp, det er ambassadebiler. Bokstavene er CD, og de to første tallene tilsier hvilket land de kommer i fra. :)

CD står forresten for Corps Diplomatique (Som er en standard for ambassadeskilt). Britene og amerikanerne bruker vanlige skilt, ikke CD-skilt. Lurer på hvorfor :roll:

Edit:
Fant forresten listen over nummrene her: http://magno.no/sven/diverse/ambassadenr.html
Sånne skilt vi skulle hatt på bilene våre. A license to do what ever you want. eller det beste diplomatic immunity :twisted:
 #285859  av Topaz

cameleon skrev: A license to do what ever you want. eller det beste diplomatic immunity :twisted:
En heftig dyno utskrift kan jo forsåvidt være en form for "immunitets" dokument :lol:
 #285860  av ErikG

Aah, deilig. Fikk igjen på skatten. Blir fint i juni når de kommer på konto
 #285865  av cameleon

Topaz skrev:
cameleon skrev: A license to do what ever you want. eller det beste diplomatic immunity :twisted:
En heftig dyno utskrift kan jo forsåvidt være en form for "immunitets" dokument :lol:
En heftig dynoutskrift tilsvarer å være i lomma på biltilsynet fro resten av livet. :P
 #285883  av lexusmann

ErikG skrev:Aah, deilig. Fikk igjen på skatten. Blir fint i juni når de kommer på konto
Jepp, gjorde jeg også...digg... :wink:
 #285886  av Ã¸xseth

lexusmann skrev:
ErikG skrev:Aah, deilig. Fikk igjen på skatten. Blir fint i juni når de kommer på konto
Jepp, gjorde jeg også...digg... :wink:
fikk ikke noe.... må betale :evil:
 #285889  av ErikG

Den er kjip om du ikke var klar over det. Fikk drøye 20 lapper igjen. Var som beregnet da. BSU og lån hjelper på.
 #285900  av Ã¸xseth

ErikG skrev:Den er kjip om du ikke var klar over det. Fikk drøye 20 lapper igjen. Var som beregnet da. BSU og lån hjelper på.
ja, men klarer ikke og forstå hvorfor. har altid fått igjenn å har altid hatt det samme tabell trekket. har det slik at de trekker alt etter hvor mye jeg tjener,
så da skall jeg teoretisk ikke måtte betale noe. jeg har også bsu og lån. skall innom og snakke med de i morgen....
var ikke mer en par lapper, så det er ikke så mye. men det er surt og betale uansett...
 #286508  av celicat23

JAAAAAAAAAA!!!!!!! ENDELIG!!!!!!!!! Etter 3år med kun telehor som leverer internet her, og betale 369kr pr mnd for 0,6megabit (!!!) linje så har jeg endelig fått nextgentel og 3 megabit linje - til samme pris!

FØKK TELENOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 #286728  av lexusmann

Betaler ca 750 for 10/10 mb linje og kabel tv... :wink:
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 1175