TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #286818  av celicat23

Litt random...

Fant ut at en jeg kjenner jobber for nextgentel, så han skal åpne linja HELT så jeg får sjekket hva jeg kan få ut av den :D Hadde vært gøy med enda raskere, selv om det er litt tvilsomt pga tynne kabler og lang avstand til sentralen. Men er lov og håpe...

Var/er invitert som fotograf til Von Braun Sportscar treffet på ruudskogen (jaaay!), men starter i ny jobb 5 mai og vil virkelig ikke være en av de slappe faen som gjør ett kjempe inntrykk med og be om fri som en av de første tingene de gjør på ny arbeidsplass (buuuuh!) Så da blir det nok ikke noen bilder der i fra, fra meg ivertfall :( Det suger på så mange måter, men må prioritere :?

Skal levere 55" tv'n på reperasjon (en ulyd). Så en 52" LCD med bra bilde i dag. Små redd jeg kan finne på og kjøpe 52" mens 55" er på reperasjon. Blir kanskje "litt" overkill med 55" og 52" tv i en 55 kvm leilighet? Må føre over alle penga på ene sparekontoen og brenne kortet så jeg ikke får brukt noe mer...

Når du ikke har spist frossen pizza siden før jul engang så smaker det ikke så ille med 1 nå plutselig.

Hjalp og kjøre noen møbler i dag. Satt en katte utefor hvor møblene skulle. Kødda med "vi putter katta inn i IKEA tilhengeren, så neste som låner den får seg en overraskelse". Når vi hadde tatt inn alle møblene og kom ut igjen, så hadde katta hoppet inn i tilhengeren og lagt seg der. Samarbeidsvillig...

(Ja, vi jagde ring-orm hybelen (katta) ut av hengeren....)

Fri 1 mnd eier! :D

Hvorfor må alltid ræva drite 5 minutter før jeg skal dra noe sted? HATER ræva og komme tidsnok?

Dagens blogg.
 #286902  av Larsen

celicat23 skrev:Skal levere 55" tv'n på reperasjon (en ulyd). Så en 52" LCD med bra bilde i dag. Små redd jeg kan finne på og kjøpe 52" mens 55" er på reperasjon. Blir kanskje "litt" overkill med 55" og 52" tv i en 55 kvm leilighet? Må føre over alle penga på ene sparekontoen og brenne kortet så jeg ikke får brukt noe mer...
Hvem trenger vel vindu. Ta et bilde av den fantastiske utsikten fra hybelen din (alternativt finne et bilde på nettet hvis du ikke liker naboens aktiviter). Monter tv'en der vindu står og kjør på med bildet fra utsikten :D
 #286924  av Larsen

EXS skrev:hmm... jeg lurer på hvem du er larsen, med tanke på at du kommer fra grimstad
Er nok student her nede. Innflytter altså. Har desverre solgt mr2en nå, men jeg kjørte den litt rundt her i høst :wink:
 #286942  av Larsen

EXS skrev:aha på hia da , da tror jeg jeg har sett deg og kjerra di et par ganger
Du får hilse da. Kjører en sølvgrå bmw 320 e46 m-tec nå (er flere av dem her vist nok). Har sett deg noen ganger også, men har ikke tatt linken med at du bor i Grimstad før nå.
Heter jo fakitsk UIA utrolig nok nå da.
 #287015  av lexusmann

Jada...KJEMPEKOSELIG!!!!!! :x
Fant ut tidligere i kveld at retur røret til bensintanken var gåen...rusta høl...skal høre med toyota på mandag om de har nytt rør og om det er vanskelig å skifte det sjøl...likte IKKE det nå, fikk 2 nye dekk her på mandag til 1800 spenn... :evil:
  • 1
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 366
  • 1175