TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #289611  av inzane2012

heisann folkens!!:)

har nå sagt opp jobben min på Fundo Wheels, og skal flytte til Vikhammer uttafor Trondheim i august, så vist noen har en bare jobb til meg så let me know;)
blir artig å komme seg til en ny plass og se nye biler, ser jo ut som det er ganske masse bra å se på der oppe så:)
 #289686  av kvassheim

Stiansen skrev:
kvassheim skrev:Martin Schance er rå 8)
Haha, ja :P Satt nettopp å så på youtube av når han klappa til han fyren :lol:
nu va du vældi smart!!!! :wink:
 #289753  av ina

jeg kjeder meg ganske mye veit jeg!!
 #289766  av kvassheim

hmsilset skrev:
ina skrev:jeg kjeder meg ganske mye veit jeg!!
Du er ikke aleine om det i kveld :P
da kan vi vel kalle oss "de tre musketerer".. sitter med grunnleggende ex-kurs på nettet, holder ganske på å dø av kjedsomhet.. :? Måtte innom forumet og "puste litt"
 #289828  av ina

haha.. så bra!!
lurer mest på hva jeg skal gjøre i dag, om jeg skal åpne en rusbrus og satse på liv eller kjøre....
 #289834  av ina

det er kjedelig... hvertfall når man har gjort en innsats... hva var det eksamen i? lenge til du kan ta den opp igjen?
 #289837  av celicat23

Herri-faens-jesus!!! SAMSUNG 226BW lcd monitor SUGER KJEMPE KUKK!!!!!! Fy FAEN for en dritt skjerm!!!!!
Styr LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna!!!!!!!!!! Værre lys forskjell på en skjerm har jeg aldri sett. Øverste meny linje på skjermen er riktig farge, mens nedereste er faen meg nesten helt hvit!! Forbanna kukk monitor som kan brenne i helvete!!!!!!!!
 #289838  av Jon Are

inzane2012 skrev:heisann folkens!!:)

har nå sagt opp jobben min på Fundo Wheels, og skal flytte til Vikhammer uttafor Trondheim i august, så vist noen har en bare jobb til meg så let me know;)
blir artig å komme seg til en ny plass og se nye biler, ser jo ut som det er ganske masse bra å se på der oppe så:)
Ja da. Ganske bra med biler her. :)
 #289869  av celicat23

Pakka ned LCD skjermene, og satte opp gamle 21" CRT skjermen. Aaaaah, deilig. Hvis noen vil kjøpe en billig SAMSUNG 226BW som er 1 dag gammel så si ifra :D Ble ikke så ille med kalibrering, men fortsatt ikke god nok for bilderedigering :? 1600kr!!
 #289885  av kvassheim

celicat23 skrev:Herri-faens-jesus!!! SAMSUNG 226BW lcd monitor SUGER KJEMPE KUKK!!!!!! Fy FAEN for en dritt skjerm!!!!!
Styr LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT unna!!!!!!!!!! Værre lys forskjell på en skjerm har jeg aldri sett. Øverste meny linje på skjermen er riktig farge, mens nedereste er faen meg nesten helt hvit!! Forbanna kukk monitor som kan brenne i helvete!!!!!!!!
og så skal du selge den? var vel kansje ikke den beste reklamen det? Lurer på hva som skjer med en lcd-skjerm hvis du putter den i mikroen?= :twisted:
 #289894  av Sven

kvassheim skrev:
celicat23 skrev:Herri-faens-jesus!!! SAMSUNG 226BW lcd monitor SUGER KJEMPE KUKK!!!!!! Fy FAEN for en dritt skjerm!!!!!
og så skal du selge den? var vel kansje ikke den beste reklamen det? Lurer på hva som skjer med en lcd-skjerm hvis du putter den i mikroen?= :twisted:
Hvis man skal putte en 22" lcd-skjerm i microen så man ha bra med fart :lol:

Men sant som du sier, ikke den beste reklamen nei :D Men 1600 er billig for en helt ny skjerm da. Koster fra 2200,- og oppover.
Den funker sikkert bra til andre ting enn bilderedigering :roll: Eller hva celicat23? :lol:
  • 1
  • 365
  • 366
  • 367
  • 368
  • 369
  • 1175