TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #291773  av Teamany

Grattis du :)
 #291776  av Teamany

Noe så er gøy er Nitro-bil!!
Har 2 stk,
1 4wd
1 rwd

Kjørte vekk nesten 1,5L før startsnora rauk ( IGJEN ).
Men antar det blir en liten bestilling på RcButikken.no iløpet av eit par dager,
så er vi oppigjen å kjører...
BTW, holdt på å knuse 4WDèn noe heilt for xxxxxx Lørdagen.
Stod i eit kryss å kjørte etter biler som forbi..hehe... Holdt på å havne under bakdekket på første bilen...
Etter litt latter å en røyk kommer bil nr 2...Da hadde visst eg glemt det som skjedde, så det va påàn igjen..

Nitro rocks ( og har funne at Nitro brenner ganske bra ) :twisted:
 #291821  av Larsen

Teamany skrev:Noe så er gøy er Nitro-bil!!
Har 2 stk,
1 4wd
1 rwd

Kjørte vekk nesten 1,5L før startsnora rauk ( IGJEN ).
Men antar det blir en liten bestilling på RcButikken.no iløpet av eit par dager,
så er vi oppigjen å kjører...
BTW, holdt på å knuse 4WDèn noe heilt for xxxxxx Lørdagen.
Stod i eit kryss å kjørte etter biler som forbi..hehe... Holdt på å havne under bakdekket på første bilen...
Etter litt latter å en røyk kommer bil nr 2...Da hadde visst eg glemt det som skjedde, så det va påàn igjen..

Nitro rocks ( og har funne at Nitro brenner ganske bra ) :twisted:
Driver å flyr helikopter om dagen selv jeg. Sykt morsom hobby, men det virker jo slankende på lommeboka...
 #291901  av Larsen

castman skrev:hvor mange kanals helikopter er det? brodern sitt er fire kanals, klarte ikke engang å ta av! :mrgreen:
Er seks kanaler, så er mer enn nok å holde styr på... Er litt som å lære seg å kjøre klutsj og gass på bilen for første gang, bare vanskligere.
 #291926  av ina

i dag drar jeg nesten 1 mnd til Cuba... begynner å glede meg nå...
 #291927  av celicat23

ina skrev:i dag drar jeg nesten 1 mnd til Cuba... begynner å glede meg nå...
Ikke ta med deg noe "sukker" i bag'en din da. At du ikke vet det er der unnskyldningen er oppbrukt om dagen :D
 #292461  av FireWalk

Ah! i morgen tar jeg turen til bjørnstad bil igjen for å få re-mappet motoren litt etter installasjon av HKS kammer og kamdrev, ny throttle-inlet og større luftfilter. Forandrer VEen på motoren ganske betydelig med de modifikasjonene så skal bli spennende å se hvordan den blir etterpå :)

Er vel ingen her inne som bor i nærheten der? :-)
 #293527  av lexusmann

Fikk varmepumpe installert her om dagen....veldig bra, er en såkalt plasma pumpe, ettersom det er kombinert varmepumpe og luftrenser :D ...og så kom det ei bombrikke i posten i går..jada, vi skal til med den dritten her også... :evil:
Sist redigert av lexusmann den 06 jul 2008 14:08, redigert 1 gang totalt.
 #293545  av bose

Tønsberg - Dalen i en overlasta boxer...
Livet er herlig! :lol: :lol:

Rakk å hente det nye kameraet mitt før jeg dro da:)
Nikon D60 er kjempefin :!:
  • 1
  • 367
  • 368
  • 369
  • 370
  • 371
  • 1175