TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #384727  av ArildM

+1 8)
 #384752  av EXS

bør jeg flytte over coilene tro?

input folkens?? for jeg har virkelig ikke peiling, har litt basic kunnskap på tuning men ikke stort mer en det
 #384753  av ErikG

Vil tro det er samme coiler.

Ser ikke helt effektøkningen ved dyseskift heller da du bruker samme motorstyring og bensinmengden styres avgassen så vil ikke få noe mer suppe med større dyser. Eller er jeg ute å sykler her nå?

Innsug/eksosmanifold har jeg mere tro på at kan hjelpe da du må få mer luft inn, da vil den også kjøre mer suppe.
 #384761  av EXS

ok :) takker for tilbakemelding

får rett og slett prøve meg litt frem,
 #384773  av EXS

er det noe jeg kan være oppmerksom på visst det skulle vise seg at den ikke får nok bensin på f.eks høye turtall symptomer og lign....

og er det er stort hopp i dysestørrelse og gå fra 180cc til ca 240cc eller noe i det nabolaget?
 #384859  av EXS

litt forskjell :P

Bilde

passa rett på også.... etter litt banning
Bilde

men med litt klarings problemer
Bilde

kan noen fortelle meg hva denne boksen er til?
Bilde

og en ting til da det er litt forskjell på vacum nippler o.s.v. skal vacumen til bremsekraftforsterkeren inn i en av nipplene i gass spjeldet eller rett inn i manifoilen... regner nesten med den siste
 #384888  av ArildM

Litt størrelsesforskjell her ja. Kan ikke faguttrykkene her men blir ikke hullene på innsuget inn mot toppen større enn selve innsugshullene i toppen?
Usikker ang vakum, men vil tro den kan kobles rett på manifolden ja :)
 #384894  av ErikG

Er ikke den boksen kullfilteret da? Bare å fjerne...
 #384903  av inzane2012

ser lovende ut dette her Espen :) hadde vert artig å fått sett denne in real life :P
 #384907  av EXS

innsugshullene mot toppen er identiske som på 3zz`en :)

kullfilteret? hva slags funksjon har det?

du får ta turen på maitreffet i drammen inzane ;)
 #384930  av EXS

har et plastdeksel som skal sitte på toppen ;)

så også en slange som det kom kjøleveske utav når jeg fjernet den fra gass spjeldet hva kan dette være?

og ang det med og fjerne kullfilteret, vil ikke det resultere i høyere utslipp? fjerner jeg det så vel jeg vel få problemer ved neste EU kontroll eller?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 51