Side 38 av 51
Re: G6r logg. undertray
Legg innLagt inn:22 mar 2011 20:02
av john_e
Tøft, sånt liker jeg å se

Re: G6r logg. 1zz-fe s.37
Legg innLagt inn:22 mar 2011 20:48
av ArildM
+1

Re: G6r logg. 1zz-fe s.37
Legg innLagt inn:22 mar 2011 23:07
av EXS
bør jeg flytte over coilene tro?
input folkens?? for jeg har virkelig ikke peiling, har litt basic kunnskap på tuning men ikke stort mer en det
Re: G6r logg. 1zz-fe s.37
Legg innLagt inn:22 mar 2011 23:12
av ErikG
Vil tro det er samme coiler.
Ser ikke helt effektøkningen ved dyseskift heller da du bruker samme motorstyring og bensinmengden styres avgassen så vil ikke få noe mer suppe med større dyser. Eller er jeg ute å sykler her nå?
Innsug/eksosmanifold har jeg mere tro på at kan hjelpe da du må få mer luft inn, da vil den også kjøre mer suppe.
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:22 mar 2011 23:53
av EXS
ok

takker for tilbakemelding
får rett og slett prøve meg litt frem,
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 02:13
av EXS
er det noe jeg kan være oppmerksom på visst det skulle vise seg at den ikke får nok bensin på f.eks høye turtall symptomer og lign....
og er det er stort hopp i dysestørrelse og gå fra 180cc til ca 240cc eller noe i det nabolaget?
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 11:43
av mr2storbrua
Er det noe form for diagnosesystem på bilen din? Er du heldig sier den i fra dersom dysene nærmer seg maks kapasitet...
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 20:32
av EXS
litt forskjell
passa rett på også.... etter litt banning
men med litt klarings problemer
kan noen fortelle meg hva denne boksen er til?
og en ting til da det er litt forskjell på vacum nippler o.s.v. skal vacumen til bremsekraftforsterkeren inn i en av nipplene i gass spjeldet eller rett inn i manifoilen... regner nesten med den siste
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 22:52
av |plumbo
Ser bra ut

Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 23:01
av ArildM
Litt størrelsesforskjell her ja. Kan ikke faguttrykkene her men blir ikke hullene på innsuget inn mot toppen større enn selve innsugshullene i toppen?
Usikker ang vakum, men vil tro den kan kobles rett på manifolden ja

Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 23:08
av ErikG
Er ikke den boksen kullfilteret da? Bare å fjerne...
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 23:31
av inzane2012
ser lovende ut dette her Espen

hadde vert artig å fått sett denne in real life

Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:23 mar 2011 23:57
av EXS
innsugshullene mot toppen er identiske som på 3zz`en
kullfilteret? hva slags funksjon har det?
du får ta turen på maitreffet i drammen inzane

Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:24 mar 2011 00:25
av Zepticon
Du får ta deg en tur på biltema å kjøpe en boks eller to med varmebestandig lakk og gå over toppen en omgang, så den blir fin og svart den også...
http://img.photobucket.com/albums/v64/Z ... G_0948.jpg
Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:24 mar 2011 00:53
av EXS
har et plastdeksel som skal sitte på toppen
så også en slange som det kom kjøleveske utav når jeg fjernet den fra gass spjeldet hva kan dette være?
og ang det med og fjerne kullfilteret, vil ikke det resultere i høyere utslipp? fjerner jeg det så vel jeg vel få problemer ved neste EU kontroll eller?