TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #329025  av mulle-mek

bare å stå på nå
skjønner nå åssen de er å stå å se på bilen å ikke kunne kjøre
tom kommer på besøk å henter diffen idag
retten på tirsdag spent som f
 #329077  av Supramk3turbo

He he, ja. Det er ille når bilen må stå over tid :D

Motoren har i dag kommet i bilen igjen :D Vi har sjekket klaringer på råde og veivlager, å samtlige ligger perfekt innenfor det de skal :D

Men jeg trenger nok litt mere trening for å klare en 2jz fra bunnen av på en dag :lol: Uansett, ligger godt ann til å bli ferdig i morgen. Montere innsug, fylle på olje. Litt trykk setting, så prøvestart igjen :D
Vedlegg
IMG_0373.jpg
IMG_0373.jpg (159.58 kiB) Vist 417 ganger
IMG_0374.jpg
IMG_0374.jpg (46.08 kiB) Vist 417 ganger
IMG_0376.jpg
IMG_0376.jpg (120.66 kiB) Vist 417 ganger
IMG_0378.jpg
IMG_0378.jpg (38.67 kiB) Vist 417 ganger
 #329081  av AE86 Drifter

Se her ja gikk jo bra det her :D
 #329113  av tojo

:P Satan one of the råest mk3 ever :P
Blir rått å se den dra breit på ACR til helgen. :twisted:
 #329204  av Supramk3turbo

Ja ja, da var dagens økt over :D Bilen går utmerket, aldri gått så pent tror jeg :lol: Olje trykket er meget bra. Brukte laaaang tid på å få sammen eksosen, hadde bomma litt på måla mine, men etter noen timer med tøying og bøying, fikk vi den på plass :D Om 4 timer står jeg opp å reiser til autokvikk for bremsing...Natta
 #329214  av tojo

Supramk3turbo skrev:Ja ja, da var dagens økt over :D Bilen går utmerket, aldri gått så pent tror jeg :lol: Olje trykket er meget bra. Brukte laaaang tid på å få sammen eksosen, hadde bomma litt på måla mine, men etter noen timer med tøying og bøying, fikk vi den på plass :D Om 4 timer står jeg opp å reiser til autokvikk for bremsing...Natta
Imponerende,her snakker vi om at arbeidslysten er på topp osv. Er spent på di bremsepapirene (tipper 550-600hk :-) )
 #329318  av Supramk3turbo

Tja, da var jeg hjemme igjen etter en laaang dag hos PBC. Dagen begynte med olje lekasjer, vann lekasjer, litt vakum lekasjer å diverse. Brukte ca 6 timer på å i det hele tatt få bilen i god nok stand til å mappes. Men christer er en usedvanlig hyggelig kar, så jeg fikk stå å skru mens han gjorde noen andre ærend. Kl 16.00 begynte vi med mappingen. Han tok seg god tid til å gjøre mappet så godt som perfekt. Jeg må si meg meget imponert over hva den mannen kan. Min store turbo syntes jeg faktisk fungerer bedre en twin turboene jeg hadde. Turboen leverer fint på lave turtall, å tar fullstendig av ved 4000rpm. FULLSTENDIG. he he, Jeg er ihvertfall skikkelig fornøyd. Vi hadde litt problemer med boost controlleren, klarte ikke å lade mere en 1 bar...MEN, det holdt med en bar for å si det sånn :lol: Bremset 480 hester å 600 NM på hjulene ved 1 bar. Å her er det masse å gå på :D Må se litt på den boost controlleren i morgen. Ellers fungerer alt utmerket. Stooor takk til Petter (AE86drifter) som har hjulpet meg mye. Å selfølgelig takk til christer på PBC. Kjempe flink mann :D

Jeg glemte så klart å ta med kamera, så noe film ble det ikke denne gangen, men skal love dere at det var helt rått å se på :D
Vedlegg
IMG_1094.jpg
IMG_1094.jpg (32.19 kiB) Vist 315 ganger
 #329324  av tojo

Flotte tall,nå gleder jeg meg enda mer til ACR å se den live.(mulig jeg må snike meg med som "blindpassasjer" hehe :lol:
 #329326  av Supramk3turbo

He he, er ikke supran registrert som 4 seter :lol: Vi fyllern opp...
 #329346  av kong karl

Hehe tojo, da må du stille deg i kø.... BAK meg :lol: :lol:
Gleder meg fælt til helgen. ikke sikkert jeg får cossien min klar engang :cry:

Men NESTE år. da er supraen min klar, OBÅÅJJ det skal bli fett :P ( hvist ikke metall dongen har blitt mindre da) :lol: :lol:

Har foresten fått laget skikkelige skilt til treffet 60cm x 120cm :P :P
 #329354  av Lørnings

Jeg er imponert thomas!Helt rått! :shock: "Kom arbeidslyst og treng deg på, du kan slå deg sammen med den jeg har fra før..!" :D :D Hvis du skulle trenge en test-passasjer, så er det ikke så lange veien til Billingstad :wink: Håper det isåfall går bedre enn forrige gang! :P :wink:
 #329373  av Supramk3turbo

He he. takk takk. Har jeg først bestemt meg for noe, så blir det sånn. Koste hva det koste vill :D Kjenner det har kostet litt på helsa, føler meg helt mørbanka i hele kroppen. Men men :D
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 62