Tja, da var jeg hjemme igjen etter en laaang dag hos PBC. Dagen begynte med olje lekasjer, vann lekasjer, litt vakum lekasjer å diverse. Brukte ca 6 timer på å i det hele tatt få bilen i god nok stand til å mappes. Men christer er en usedvanlig hyggelig kar, så jeg fikk stå å skru mens han gjorde noen andre ærend. Kl 16.00 begynte vi med mappingen. Han tok seg god tid til å gjøre mappet så godt som perfekt. Jeg må si meg meget imponert over hva den mannen kan. Min store turbo syntes jeg faktisk fungerer bedre en twin turboene jeg hadde. Turboen leverer fint på lave turtall, å tar fullstendig av ved 4000rpm. FULLSTENDIG. he he, Jeg er ihvertfall skikkelig fornøyd. Vi hadde litt problemer med boost controlleren, klarte ikke å lade mere en 1 bar...MEN, det holdt med en bar for å si det sånn

Bremset 480 hester å 600 NM på hjulene ved 1 bar. Å her er det masse å gå på

Må se litt på den boost controlleren i morgen. Ellers fungerer alt utmerket. Stooor takk til Petter (AE86drifter) som har hjulpet meg mye. Å selfølgelig takk til christer på PBC. Kjempe flink mann
Jeg glemte så klart å ta med kamera, så noe film ble det ikke denne gangen, men skal love dere at det var helt rått å se på