TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #389921  av Drafter

inzane2012 skrev:
Drafter skrev:
inzane2012 skrev:eller bare for bror og søster ;)
Snakker av erfaring du da eller?
Hva mener du med tunneler?

har ingen søster, og er ikke homo :P så ingen personlig erfaring på det området nei...

han mener vel at han ikke syns noe om at søstra skal ha ett musehull lika vid som en tunnell vel!
Så han vil ikke at jeg skal komme borti søstra hans fordi da blir ho vid som en tunnel?
Tar det som et kompliment jeg!

Men det er vel egentlig det samme for deg det?
 #389959  av Noxan8

Drafter skrev:
Julebrus skrev:Hun driver med hest så jeg håper hun ikke prøver, ja du vet :?
Nei jeg vet ikke..?
Vær så snill, FORTELL? :wink:

Save a Horse, RIDE A COWBOY :mrgreen:
 #389970  av Drafter

inzane2012 skrev:hehe, nei, tror vi får flytte oss bort fra søstra til mr. Brus :)
og heller kommer tilbake til litt mer seriøse ting nå :P
Rettelse: Julebrus
Seriøse ting? Du har jo ingen søster selv så da er vel ikke så mye å snakke om :lol:
 #389978  av Julebrus

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:hehe, nei, tror vi får flytte oss bort fra søstra til mr. Brus :)
og heller kommer tilbake til litt mer seriøse ting nå :P
Rettelse: Julebrus
Seriøse ting? Du har jo ingen søster selv så da er vel ikke så mye å snakke om :lol:
kjærlighetslivet, på godt og vondt. Handler vel enkelig ikke om Heste kuker og Søster sex :lol:

Men det er jo morsommere og prate om da :mrgreen:
 #389980  av ke25-toyoglide

Uff, det er bra eg ikkje er moderator, og de som er her inne ikkje er av de sarteste sjelene.....
Eg hadde nok slettet hele forumet.......
Når en er blandt venner, (og det er me her inne), så snakker man ikkje slik om kvinnelige familiemedlemmer.... ikkje mannlige engang :lol: for de som går den vegen.....
Var ikkje detta eg meinte med å blåse liv i denne tråden igjen :shock:
 #389984  av inzane2012

denne tråden er under kontinuerlig overvåking, så den kan bli slettet når som helst :)

men tror vi skal prøve å komme tilbake til mer on-topic ting ja :)

desverre så har jeg ikke så mye å bidra med her for tiden :(
 #389999  av ArildM

La det ikke være noen tvil: Vi ønsker selvfølgelig at folk bruker rapporteringsknappen eller tar kontakt med en moderator om det på noen plass går for langt i denne tråden.

Jeg tar i alle fall denne tråden med et par sekker salt, kan jeg komme med fornuftige råd så gjør jeg det, hvis ikke får man som regel en god latter innimellom ved å lese her :lol:
 #390082  av ke25-toyoglide

Huff ja. var ikkje noe forslag om å slette denne tråden.
Er vel det eneste sexlivet eg har for tiden. må ikkje ta det ifra meg....
Ikkje få latterkramper eg har fått av å lese her.
Dagens høydepunkt :!:
 #390089  av ArildM

Slik det er ment å være, vi ville bare understreke at vi tar ting seriøst ved behov :)
 #390153  av ke25-toyoglide

Det er bra :!:
De som kjenner meg pleier å si at eg bør tenke meg om før eg snakker, men hvordan kan eg gjøre det når eg snakker før eg får tenkt meg om :?:
Det gjelder tydeligvis også det skrevne ord....... :lol: :oops:
 #390156  av ArildM

Akk så sant noen ganger, men hey, hadde alle tenkt seg godt om før de skrev noe hadde vel ikke denne tråden eksistert? :mrgreen:
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 77