TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #424454  av 3rlend

skal innrømme jeg er litt sjalu.. jeg savner å få STORE harde pakker i posten,.....

Blir kanon tøft :D
 #424455  av lasse

DanielJ skrev:
lasse skrev:Ser bra ut de der!
Skikkelig todelt så du kan ta ut senter eller? Og hva er bredde og innpress?
Todelt og smidde felger! 17x8 ET35 og 17x9 ET35 :twisted:

Sweet! Kommer til å fylle ut helt perfekt det.
Kan hende du må valse hjulbuene bak bittelitt, men det kommer jo helt an på dekkdim og hvor mye senk du kjører med.
 #424465  av DanielJ

lasse skrev:
DanielJ skrev:

Sweet! Kommer til å fylle ut helt perfekt det.
Kan hende du må valse hjulbuene bak bittelitt, men det kommer jo helt an på dekkdim og hvor mye senk du kjører med.
Kommer til å valse hjulbuene bak og forran og så lakkere dem opp etterpå! Bilen er senka litt mer enn alt for mye :lol: Japspeed downpipen er 3cm over bakken! Kommer til å bli full stance :D
 #424476  av DanielJ

3rlend skrev:skal innrømme jeg er litt sjalu.. jeg savner å få STORE harde pakker i posten,.....

Blir kanon tøft :D
Skal ikke du få noe hardt med litt size om ikke så alt for lenge? har troen på at felgene kommer til å se bra ut på bilen! Ikke mange som har slike felger..
 #424478  av Nils

Dette blir bra kanonbra!! :D Ikke mange som har like nei. Hva slags dekk dimensjoner tenker du på disse?
 #424480  av DanielJ

Nils skrev:Dette blir bra kanonbra!! :D Ikke mange som har like nei. Hva slags dekk dimensjoner tenker du på disse?
Blir vel noen tøysedimensjoner siden jeg skal ha dekkstrekk. Ikke bestemt meg enda men murlig det blir noe i duren 205 forran og 215 bak.. Vis får se hva det blir til :roll:
 #425255  av Audun F

DanielJ skrev:
Du er sikker på at de passer? Jeg kjøpte 17x8 ET38 - og de går i coilovera forran :|
 #425257  av john_e

Hvis det ikke skulle gå, så har man alltids spacere :mrgreen:

Forresten, så er det 17x8 et35 foran på min også, så det går bra :) Kjører et20 på 9" bak også. (Massert hjulbue der da)
 #425282  av DanielJ

Audun F skrev:
DanielJ skrev:
Du er sikker på at de passer? Jeg kjøpte 17x8 ET38 - og de går i coilovera forran :|
Må mest sansynelig ha minimum 3mm spacer, men murlig det blir noe større :lol: Tror det var 4 grader camber forran, å jeg skal har felgene helt flush med skjermen.
 #425283  av DanielJ

john_e skrev:Hvis det ikke skulle gå, så har man alltids spacere :mrgreen:

Forresten, så er det 17x8 et35 foran på min også, så det går bra :) Kjører et20 på 9" bak også. (Massert hjulbue der da)
Du har ikke justerbare coilovers, da går det bra! Flere som sier at det må være ET32 for å ha klaring mellom felg og coilover.
 #425284  av DanielJ

3rlend skrev:steeeeemning :)
Kult bilde! Gleder meg virkelig til våren :D
 #428582  av DanielJ

I'm back!!!

Etter å nesten ha vært i dvale for en lang stund har langtidsprosjektet startet på nytt etter å har stått i ro i hele vinter. Har vært sløv med å oppdatere den siste tiden, så jeg tenkte det var på sin plass å få oppdatere tråden nå :) Har ikke fått felgene som jeg fikk bestillt fra australia enda.. :evil:

Forje helg hadde jeg, min far og en venn av oss, ei skikkelig detailers helg på jobb hos meg. Tror aldri bilen har vært så ren noen gang! Rubbet først hele bilen slik at alt av tidligere vaskeriper ble borte, gikk så over hele bilen med Swissvax Cleaner etterpå la jeg Swissvax Concorso på alle lakkerte flater (utventig, under panseret, inni døråpningen, inni døren, inni tanklokket, bak motorlokket, i motorrommet og i bakagsjerommet). Etter å tørket av Concorso'en lot jeg bilen stå inne en dag på jobb, så la jeg et nytt lag med concorso dagen etterpå 8) Bilen fikk en vanvittig glans! Etter at bilen var ferdig lakkbehandlet fikk jeg det for meg at bilen måtte senkes mer, så da ble den 1cm lavere forran og 0,5cm bak. og avsluttet med å motere Kirkosaurus motorforinger og den nye titan girkulen :D

Utenom dette er det ikke blitt gjort store forandringer. Har forresten kjøpt meg orginal TRD bakpotte. Denne skal vel komme om snaue to uker.

(bilene ble tatt før bilen ble mer senket :roll:)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #428588  av FT86

man kan se at du er glad i bilen din :)

utrolig fet mr2 må være en av de fineste i norge! (selv om felgene på bildene er aaalt for små :D)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 48