skal innrømme jeg er litt sjalu.. jeg savner å få STORE harde pakker i posten,.....
Blir kanon tøft
Blir kanon tøft

93' Mr2 Medium Stor Turbo
DanielJ skrev:lasse skrev:Ser bra ut de der!Todelt og smidde felger! 17x8 ET35 og 17x9 ET35
Skikkelig todelt så du kan ta ut senter eller? Og hva er bredde og innpress?
lasse skrev:Kommer til å valse hjulbuene bak og forran og så lakkere dem opp etterpå! Bilen er senka litt mer enn alt for myeDanielJ skrev:lasse skrev:Ser bra ut de der!Todelt og smidde felger! 17x8 ET35 og 17x9 ET35
Sweet! Kommer til å fylle ut helt perfekt det.
Kan hende du må valse hjulbuene bak bittelitt, men det kommer jo helt an på dekkdim og hvor mye senk du kjører med.
3rlend skrev:skal innrømme jeg er litt sjalu.. jeg savner å få STORE harde pakker i posten,.....Skal ikke du få noe hardt med litt size om ikke så alt for lenge? har troen på at felgene kommer til å se bra ut på bilen! Ikke mange som har slike felger..
Blir kanon tøft
Nils skrev:Dette blir bra kanonbra!!Blir vel noen tøysedimensjoner siden jeg skal ha dekkstrekk. Ikke bestemt meg enda men murlig det blir noe i duren 205 forran og 215 bak.. Vis får se hva det blir tilIkke mange som har like nei. Hva slags dekk dimensjoner tenker du på disse?
DanielJ skrev:Du er sikker på at de passer? Jeg kjøpte 17x8 ET38 - og de går i coilovera forranlasse skrev:Ser bra ut de der!Todelt og smidde felger! 17x8 ET35 og 17x9 ET35
Audun F skrev:Må mest sansynelig ha minimum 3mm spacer, men murlig det blir noe størreDanielJ skrev:Du er sikker på at de passer? Jeg kjøpte 17x8 ET38 - og de går i coilovera forranlasse skrev:Ser bra ut de der!Todelt og smidde felger! 17x8 ET35 og 17x9 ET35
john_e skrev:Hvis det ikke skulle gå, så har man alltids spacereDu har ikke justerbare coilovers, da går det bra! Flere som sier at det må være ET32 for å ha klaring mellom felg og coilover.
Forresten, så er det 17x8 et35 foran på min også, så det går braKjører et20 på 9" bak også. (Massert hjulbue der da)
3rlend skrev:steeeeemningKult bilde! Gleder meg virkelig til våren