TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #298086  av James

Penger ordner seg alltid på et vis :wink: Må jo på Septembertreffet !!! :) Er en god gjeng som skal bortover...Jeg gleder meg som en unge! :D
 #298087  av Daniel HS

Tja, har ikke fått så gode lønninger i det siste pga ferie, så nå lever jeg på pengene jeg fikk fra Corollaen... Hehe...
 #298089  av James

Daniel HS skrev:Tja, har ikke fått så gode lønninger i det siste pga ferie, så nå lever jeg på pengene jeg fikk fra Corollaen... Hehe...
Er nok det for en god tur til Rudskogen det :wink:
 #298090  av Daniel HS

James skrev:
Daniel HS skrev:Tja, har ikke fått så gode lønninger i det siste pga ferie, så nå lever jeg på pengene jeg fikk fra Corollaen... Hehe...
Er nok det for en god tur til Rudskogen det :wink:
Tja, begynner å bli brukt opp etterhvert.... Hehe...
 #298151  av bose

Er det mulig!? uflaksa kommer på rekke og rad nå
1. Mandag: skulle bytte bremsevæske på bilen... skulle så bytte lufte skrue på alle caliperene i tilleg.. Og tosken som skurdde (meg) klarte å knekke en lufteskrue.. Holdte på som faen med å få ut restene, men fikk det ikke til. Konklusjon: Ny caliper trengs

2. tirsdag: En kompis i oslo forteller meg at han har 2 stk calipere til mk1->86 liggende som han ikke trenger. Drar så til oslo og henter dem.. i det jeg skal til å bytte så fant at jeg ut at det overhode ikke var til mr2 den caliperene jeg henta. Bestilte i tilleg 2 stk bremseskiver bak
Så forteller toyota meg at lufteskruen til termostathuset var helt nede i belgia (jippi!, må vel lufte systemet hver 3. jeg stopper bilen helt fram til neste uke)

3. Onsdag. Bestlite nyoverhalt caliper hos kvikk i tønsberg (det var vist samme caliperen fra 84-89!! :?) Måtte slåss med Toyota om å få riktig oljefilter til bilen. Dro så inn til mekonomen for å hente skivene jeg hadde bestilt..
i det jeg kom hjem så fant jeg ut at skivene var HELT feil.
Prøvde så å ringe mekonomen , og høre om jeg hadde fått riktige skiver, men der hadde dem vist sovna, null svar på telefon.

4. I morgen er det Torsdag, så da skal jeg vel til tønsberg å hente feil caliper og miste hjule på vei bort når jeg skal levere det igjen

ERRE MULIG!?
 #298154  av Xlr8

gådt andre og som lider av uflax;P synd og si de:P har du di gamle calipperene?
har du oppgitt reg nr når du ha rbestilt sjå mekonomen?
 #298446  av bose

NÃ¥ er det klart :D
Castrol i kassa, Castrol i motor, og Castrol i bremseslangene :)
Nye klosser foran, nesten nye klosser bak, og kliss nye skiver bak :)

japsetreff i morgen :D
 #298510  av James

hahaha ! Noen som har sett denne :lol: :mrgreen:
 #298815  av kvassheim

Var på kino og så Fighter i kveld.. Herrefred så kul film!!! kung fu- ting, åsså dansk(!)
 #298848  av kvassheim

Lørnings skrev:Sett den nye batman da?Den syns jeg var bra! :wink:
helt grei, men gled deg til hellboy 2, den var enorm 8)
  • 1
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 1175