Er det mulig!? uflaksa kommer på rekke og rad nå
1. Mandag: skulle bytte bremsevæske på bilen... skulle så bytte lufte skrue på alle caliperene i tilleg.. Og tosken som skurdde (meg) klarte å knekke en lufteskrue.. Holdte på som faen med å få ut restene, men fikk det ikke til. Konklusjon: Ny caliper trengs
2. tirsdag: En kompis i oslo forteller meg at han har 2 stk calipere til mk1->86 liggende som han ikke trenger. Drar så til oslo og henter dem.. i det jeg skal til å bytte så fant at jeg ut at det overhode ikke var til mr2 den caliperene jeg henta. Bestilte i tilleg 2 stk bremseskiver bak
Så forteller toyota meg at lufteskruen til termostathuset var helt nede i belgia (jippi!, må vel lufte systemet hver 3. jeg stopper bilen helt fram til neste uke)
3. Onsdag. Bestlite nyoverhalt caliper hos kvikk i tønsberg (det var vist samme caliperen fra 84-89!!

) Måtte slåss med Toyota om å få riktig oljefilter til bilen. Dro så inn til mekonomen for å hente skivene jeg hadde bestilt..
i det jeg kom hjem så fant jeg ut at skivene var HELT feil.
Prøvde så å ringe mekonomen , og høre om jeg hadde fått riktige skiver, men der hadde dem vist sovna, null svar på telefon.
4. I morgen er det Torsdag, så da skal jeg vel til tønsberg å hente feil caliper og miste hjule på vei bort når jeg skal levere det igjen
ERRE MULIG!?
makan...