TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #301526  av Lørnings

Har dere sett disse her forresten??HVOR kult er det ikke med glassklare felger og svære bremser!?! :D

#301564  av inzane2012

jeg vil ha tuuuuuuuuuurbo!!! en stor feit en, og to svære loffgrillera stikkendes ut bak og "fjortissventil" som det smeller skikkelig av!!!!
jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha....
kan og ta til takke med en NA motor i mr'2 med 400 gamp;)
 #301633  av inzane2012

Lørnings skrev:Du kan kjøpe supra'en min, hvis det holder med èn loffegriller :wink:
du trenger ikke be meg to ganger;) men spørs om banken er like medgjørlig som jeg er;) hehe...
og siden det er supra så er du tilgitt for bare å ha en loffgrill;) siden jeg tror det ville sett en smule rart ut med 2, hehe
 #301734  av celicat23

Har kjørt en hyundai accent 1.3 (?) i 2 uker nå, og må si det var en utrolig positiv overraskelse. Spesielt når jeg kom hjem til min egen yaris verso 1.3. Overgangen fra accent til yaris er noe av den samme opplevelsen som når jeg gikk fra 220hk audi tt til yaris. Bare at nå er accent'en yaris og yaris er audi tt.

Accent'en fikk faen meg yarisen til og føles sportslig og tight ut. På vei til butikken så tok jeg meg en ekstra tur, bare for kjøregleden. Og når yaris verso frembringer kjøreglede...!! Det sier nok om accent'en. Fytti helvete for en bil. Fyyy-tiii-helvete. Accent'en deler nå soleklart siste plass over alle biler jeg har kjørt i kategorien "kjøreglede", sammen med chrystler stratus 2.0 automat.
 #301742  av James

celicat23 skrev:Har kjørt en hyundai accent 1.3 (?) i 2 uker nå, og må si det var en utrolig positiv overraskelse. Spesielt når jeg kom hjem til min egen yaris verso 1.3. Overgangen fra accent til yaris er noe av den samme opplevelsen som når jeg gikk fra 220hk audi tt til yaris. Bare at nå er accent'en yaris og yaris er audi tt.

Accent'en fikk faen meg yarisen til og føles sportslig og tight ut. På vei til butikken så tok jeg meg en ekstra tur, bare for kjøregleden. Og når yaris verso frembringer kjøreglede...!! Det sier nok om accent'en. Fytti helvete for en bil. Fyyy-tiii-helvete. Accent'en deler nå soleklart siste plass over alle biler jeg har kjørt i kategorien "kjøreglede", sammen med chrystler stratus 2.0 automat.
hehehe! :mrgreen:
 #301745  av inzane2012

celicat23 skrev:Har kjørt en hyundai accent 1.3 (?) i 2 uker nå, og må si det var en utrolig positiv overraskelse. Spesielt når jeg kom hjem til min egen yaris verso 1.3. Overgangen fra accent til yaris er noe av den samme opplevelsen som når jeg gikk fra 220hk audi tt til yaris. Bare at nå er accent'en yaris og yaris er audi tt.

du har det med å klare å ordlegge deg du :lol:
 #301777  av ina

skål a folkens!!!
 #301813  av inzane2012

faen for ett heftig F1 løp idag!! synd ikke Hamilton klarte å holde tempoet opp på di siste 10 rundene, hadde vert uutholdelig spennende og se hvor godt Vettel hadde kjørt med Hamilton rett bak seg:) Men gratulerer Sebastian Vettel med sin første seier, han her er nok en fører vi kommer til å se mye bra av di neste årene!
 #302082  av Lørnings

Noen som har hørt den nye metallica skiva da? :wink: For det første må jeg bare be dere kikke ekstra på coveret, vannvittig tøft når man ser litt nærmere på det! :wink: Ellers så hadde det vært hyggelig om plata sto til coveret, de skuffer litt mer for hver gang egentlig. I tillegg har de blitt så sykt kommerse i det siste, men men, de har vel lite penger igjen da! :P Skiva blir litt bedre når man har hørt den noen ganger, også er det jo slik at man må jo ha den i samlingen=)

Ellers vil jeg anbefale et annet band til alle dere som er glad i litt god rock/metal alla motörhead! Chrome division - doomsday rock'n roll Dette er kjøremusikk av ypperste klasse! :D
 #302100  av SanAndre

Var ute for å handle den nye plata til Metallica her om dagen, og da plukket jeg tilfeldigvis også med meg den nye til Dragonforce, Ultra Beatdown. Utrolig tøff plate egentlig, men nå er jeg ganske stor fan av musikken dems også 8)
 #302110  av inzane2012

SanAndre skrev:Var ute for å handle den nye plata til Metallica her om dagen, og da plukket jeg tilfeldigvis også med meg den nye til Dragonforce, Ultra Beatdown. Utrolig tøff plate egentlig, men nå er jeg ganske stor fan av musikken dems også 8)
Dragonforce er jo sykt tøft da!! elsker heftige gitar soloer, og der skuffer dem vertfall ikke:) vert speed/power metal fan siden jeg hørte halloween første gangen for mange mange år siden:)
  • 1
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 377
  • 1175