TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #302317  av dca

jeeee...da er jeg eier av leilighet! whoooohoooo
 #302331  av Lørnings

Det er noen som har det.. jeg prøver meg på leiemarkedet, og det er nesten umulig :P Grattis ihvertfall :wink:
 #302356  av lexusmann

Hadde bilen på eu kontroll i ettermiddag...og, som man sa før i verden: null hull! :D :D
De fant ikke en prikk å sette fingeren på...veldig bra det da, siden jeg har bestilt nye, svarte baklykter... :wink:
 #302472  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Handla litt i dag :D

Og, ja, du får faktisk på deg stormtrooper hjelmen :lol:
du holder bra liv i guttungen i deg enda ja:) hehe
SÃ¥nt er viktig vet du :wink: Stormtrooper hjelmen er bare SÃ…Ã…Ã…Ã… kul :lol:
 #302473  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Handla litt i dag :D

Og, ja, du får faktisk på deg stormtrooper hjelmen :lol:
du holder bra liv i guttungen i deg enda ja:) hehe
SÃ¥nt er viktig vet du :wink: Stormtrooper hjelmen er bare SÃ…Ã…Ã…Ã… kul :lol:
hadde jeg komt hjem med noe sånt noe så tror jeg dama hadde pakka sammen sakene sine og flytta hjem til sogn:) hehe
selv om jeg må si jeg er litt missunnelig på deg som kan bruke penger på sånt;) hehe
 #302478  av celicat23

inzane2012 skrev:hadde jeg komt hjem med noe sånt noe så tror jeg dama hadde pakka sammen sakene sine og flytta hjem til sogn:) hehe
selv om jeg må si jeg er litt missunnelig på deg som kan bruke penger på sånt;) hehe
Dama mener jeg er litt håpløs, men det var ikke noe værre enn det :lol:
 #302481  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:hadde jeg komt hjem med noe sånt noe så tror jeg dama hadde pakka sammen sakene sine og flytta hjem til sogn:) hehe
Dama mener jeg er litt håpløs, men det var ikke noe værre enn det :lol:
nei, noen som har det, så lenge ikke pengene her i huset går til mat, sminke, snus, og klær, så er det bortkasta peng...men, må jo look after number one innimellom og :wink:
 #302565  av bose

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Har kjørt en hyundai accent 1.3 (?) i 2 uker nå, og må si det var en utrolig positiv overraskelse. Spesielt når jeg kom hjem til min egen yaris verso 1.3. Overgangen fra accent til yaris er noe av den samme opplevelsen som når jeg gikk fra 220hk audi tt til yaris. Bare at nå er accent'en yaris og yaris er audi tt.

Accent'en fikk faen meg yarisen til og føles sportslig og tight ut. På vei til butikken så tok jeg meg en ekstra tur, bare for kjøregleden. Og når yaris verso frembringer kjøreglede...!! Det sier nok om accent'en. Fytti helvete for en bil. Fyyy-tiii-helvete. Accent'en deler nå soleklart siste plass over alle biler jeg har kjørt i kategorien "kjøreglede", sammen med chrystler stratus 2.0 automat.
du har det med å klare å ordlegge deg du :lol:
Fikk prøve en V70 igår... med 163hk diesel.

Eieren er jo totalt overbevist om at den parkerer mr2n.. så jeg fikk lov til å prøve den igår

men FY FAEN FOR NO SKROT! :lol: :lol:

Er rattet i det hele tatt kobla til hjula på de bilene der? :lol:
 #302595  av Lørnings

De kan chippes til hælvette de volvo'ene, tror de får langt over 200hk med chip! :wink: Har ikke kjørt v70, men har kjørt 850 cointainer med 2,4 den gikk helt ålreit, men ikke råeste styreresponsen der i gården heller! :P
 #302671  av bose

er jo tross alt 1500kg å drasse på
og 163hk oh 340nm er mer enn nokk for de forhjula...var nokk av torqusteer ;) helt sinnsykt i 1.gir faktisk
  • 1
  • 374
  • 375
  • 376
  • 377
  • 378
  • 1175