hmsilset skrev:inzane2012 skrev:noen andre her som hater å gå til en ny frisør du ikke kjenner?? jeg syns kan ikke fordra det, verste jeg vet er å sitte der i stolen mens kjerringa bak står å spørre en masse teite spm om hvordan jeg vil ha det... hva vet vel jeg? er hu som er utadanna frisør og vet hvordan ting skal vere?
og enda verre er det når tøsa begynner å tyte, kan rett og slett ikke fordra small talk når jeg sitter der og venter på når jeg har ett øre mindre...
Frisøren jeg har hatt siden jeg var 4 har blitt pensjonist..Han holdt kjeft å røyka imens han holdt på
Kjøpte meg en fet klippemaskin jeg.Begynner å bli flink nå etter å ha sett jævelig ut til tider,hehe.
hadde tro faste frisører hjemme i sogn jeg, var så jævlig enkelt der, kom inn satt meg ned i stolen, og ho begynte å bare å klippe, trengte ikke spørre en hvordan jeg ville ha det en gang, noen gang var det bare, nei, idag har jeg lyst å prøve ditten og datten:)
har vert inne på tanken å kjøpe meg klippemaskin jeg og, men dama neker, og når dama neker må jeg pent lystre:P hehe
sure og furtne kvinnfolk er ikke noe gøy...