inzane2012 skrev:celicat23 skrev:Jaaaaaah, begge x-box 360'ene har tatt kvelden
Microsoft sin kvalitet er
dårlig. Men men, ikke noe nytt. Bare jeg får tilbake en av de før gears of war 2 kommer ut så er det greit, ellers må jeg kjøpe en 3 konsoll dagen gears2 kommer ut 
Nå skal playstation 3 få kjørt seg litt 
er det rød øyet du har fått da?? begynner nesten å lure på om jeg er den eneste som ikke har hatt probel med x-box'n (bank i bordet) men er vel her microsoft får svi på pungen for å absolutt å slå sony i lanseringen av nextgen konsoller;) go sony:P hehe...
btw: dødslekkert wallpaper!:P skulle likt å sett dama vist jeg kom hjem med en sånn hjelm:P
Første xbox'en jeg hadde varte 1 år. Tok kvelden noen få dager etter at gears of war kom ut. Ble til at jeg kjøpte enda en box mens den første var på reperasjon (gå uten gears var ingen mulighet

). Den nye jeg kjøpte virka 1 uke (!) så begynte den og rapportere til helt tilfeldige tider "disc dirty", uansett hva du putta inn. Da fikk jeg den første tilbake fra reperasjon. Den var ødelagt i den forstand at dvd skuffen lukket seg aldri selv.
Har så vært lat og aldri giddi' levert disse på reperasjon. Og nå tok den som jeg har måtte dytte inn skuffen på kvelden (rød ring), så nå skal begge til reperasjon. Hu stussa litt hu på xbox support når jeg sa jeg hadde 2 premium maskiner, og begge hadde tatt kvelden
Hjelmen er helt konge, digger den! hehe
OOOOOh, og fått mitt første "nigeria brev" i dag *stolt*
Fra mail adressen:
st11a@megamail.pt
Oppfordrer alle til og sende så mye spam dit som mulig.
Fikk denne:
""Dear Sir
I am Barr. Stefan Booth, Attorney to Late Mr. John Kim a foreigner and an Engineer with A.P.Z construction company.
Late John Kim has an account with a Bank here, which he opened in 2003.
He died here in U.K 2004,I received a memo early last year from the Bank remittance department for an interview about $14M USD that belongs to my client Late Mr. John Kim, the bank informed me on their policy to freeze the account of Late Mr. John Kim, I was asked to redirect the ($14m usd) back to government treasury because they saw no next of kin in his entire file within the bank and his account has been dormant for years which is against the policy of the Bank.
I am contacting you because of the need to involve a foreigner as the foreign beneficiary to that fund.
I have resolved to share the money in this ratio.50% for me, 35% for you, 10% for the remittance manager in the bank who has agreed to guide us for the success of our objectives and 5% for expenses we might incur in the processing of this transaction.
Regards,
Bar. Stefan Booth esq ""
Svarte med "Your e-mail has been forwarded to the proper authorities. I hope you get caught and get gang-raped in prison."