Re: G6r logg. 1zz-fe
Legg innLagt inn:24 mar 2011 20:56
Frostvæsken i gasspjeldet kommer pga det er oppvarmet gasspjeld så det ikke skal fryse på vintern.
john_e skrev:Tøft, tror det blir braja krysser fingrene
inzane2012 skrev:du er ikke redd for å få mer front-end lift på bilen nå da?jovisst :/ da er det tilbake på tegnebrettet igjen, evt prøve og vinkle plata på en annen måte..
EXS skrev:Var en kar på engelske mr2 forumet som lagde sånne plater under hele bilen (mr2 da) og den ble som en drøm å kjøre i høy hastighetinzane2012 skrev:du er ikke redd for å få mer front-end lift på bilen nå da?jovisst :/ da er det tilbake på tegnebrettet igjen, evt prøve og vinkle plata på en annen måte..
john_e skrev:link?EXS skrev:Var en kar på engelske mr2 forumet som lagde sånne plater under hele bilen (mr2 da) og den ble som en drøm å kjøre i høy hastighetinzane2012 skrev:du er ikke redd for å få mer front-end lift på bilen nå da?jovisst :/ da er det tilbake på tegnebrettet igjen, evt prøve og vinkle plata på en annen måte..Tror du berger med noen justeringer hvis det ikke klaffer helt i starten
EXS skrev: link?Dessverre, var lenge siden jeg så det
EXS skrev:vi tro at bilen blir lettere på styringen ved høyere hastigheter visst plata skulle generere mere løft en vanlig? og mulig mer "vinglete"blir ikke det litt feil? vist lufta under bilen presser fronten opp, så vil vel presset på hjulene minke, noe som gjør at den vil understyre enda mer?
inzane2012 skrev: blir ikke det litt feil? vist lufta under bilen presser fronten opp, så vil vel presset på hjulene minke, noe som gjør at den vil understyre enda mer?Tror han mener at rattet blir lettere på grunn av mindre friksjon