celicat23 skrev:Ååååååh. Ny lakk!!! Åååååååååååååååh!!!!!! *kåt*Hopber du har ikke byttet speila dine til noe fag lignende
Goose skrev:Det har aldrig fristet å bytte speil på bilen, av flere grunner. Den største grunnen er vel at bilen har elektriske speil - og alle "styling speil" jeg har sett til celica'n er alle manuelle. Og å gå fra elektrisk til manuelt er ikke aktuelt på noen måte, på noe tidspunktcelicat23 skrev:Ååååååh. Ny lakk!!! Åååååååååååååååh!!!!!! *kåt*Hopber du har ikke byttet speila dine til noe fag lignende
celicat23 skrev:Goose skrev:Det har aldrig fristet å bytte speil på bilen, av flere grunner. Den største grunnen er vel at bilen har elektriske speil - og alle "styling speil" jeg har sett til celica'n er alle manuelle. Og å gå fra elektrisk til manuelt er ikke aktuelt på noen måte, på noe tidspunktcelicat23 skrev:Ååååååh. Ny lakk!!! Åååååååååååååååh!!!!!! *kåt*Hopber du har ikke byttet speila dine til noe fag lignende
Vet bomex har elektriske speil, men de er utrolig stygge.
En annen ting er at det er ingen spesielt pene speil å få tak på til den. Hvis noen hadde tvunget meg (lykke til med det) til å kjøpe noen andre speil, så hadde det i tilfelle blitt APR speilene.
celicat23 skrev:Disse er jo litt kule da:
http://www.carbigncraft.com/catalog/pro ... ucts_id=10
Bare synd det er kun til å trekke over, og ikke hele speilet.