TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#95288  av Remi

ka som diskuteres nu då? orke ikke lese alt :p 8)

#95289  av conniew

Stort sett alt og ingenting, mest ingenting. Prøver å holde topic'en alive.

#95291  av Mr2Nyter'n;p

Folkens... Hva om vi startet en bevegelse som gikk ut på å samle mest mulig medlemmer som på et bestemt klokkeslett noen mnd frem i tid skulle stille bilen sin i nøyaktig samme retning som alle andre i bevegelsen for så å gi full gass på et nøyaktig klokkeslett? Dette ville jo faktisk kunne snurre jorda? Spennende tanke... Og nei.. Jeg går ikke på medisiner :D

#95295  av CelicaTurbo

hehe, vil fungere det.. men vi trenger nok flere som gjør dette enn vi er medlemmer her i klubben for at effekten på jordrotasjonen skal merkes. Det er nok like greit for jeg tror ikke det er så lurt om jordrotasjonen påvirkes på slikt kunstig vis ;)

#95301  av GT_rider

Gikk faktisk glipp av ett mulig medlem i går natt gitt :oops: satt i bilen og preika drit med noen kompiser i en annen bil(nei så overraskende), da det kom ei dame, tipper i slutten av 20åra, og satt seg inn i en mk6 celica som sto parkert bak min celica.. Tenkte ikke over at jeg kunne lagt ett visittkort under viskeren før hun kjørte forbi meg. men da var det jo for sent. Satser på at jeg ser bilen igjen snart

#95334  av celicat23

Ååååååh. Ny lakk!!! Åååååååååååååååh!!!!!! *kåt*
Vedlegg
fresh5.jpg
fresh5.jpg (47.26 kiB) Vist 1264 ganger
fresh1.jpg
fresh1.jpg (58.82 kiB) Vist 1266 ganger

#95336  av Goose

celicat23 skrev:Ååååååh. Ny lakk!!! Åååååååååååååååh!!!!!! *kåt*
Hopber du har ikke byttet speila dine til noe fag lignende :roll:

#95345  av celicat23

Goose skrev:
Det har aldrig fristet å bytte speil på bilen, av flere grunner. Den største grunnen er vel at bilen har elektriske speil - og alle "styling speil" jeg har sett til celica'n er alle manuelle. Og å gå fra elektrisk til manuelt er ikke aktuelt på noen måte, på noe tidspunkt :)

Vet bomex har elektriske speil, men de er utrolig stygge.

En annen ting er at det er ingen spesielt pene speil å få tak på til den. Hvis noen hadde tvunget meg (lykke til med det) til å kjøpe noen andre speil, så hadde det i tilfelle blitt APR speilene.

#95347  av Goose

celicat23 skrev:
Goose skrev:
Det har aldrig fristet å bytte speil på bilen, av flere grunner. Den største grunnen er vel at bilen har elektriske speil - og alle "styling speil" jeg har sett til celica'n er alle manuelle. Og å gå fra elektrisk til manuelt er ikke aktuelt på noen måte, på noe tidspunkt :)

Vet bomex har elektriske speil, men de er utrolig stygge.

En annen ting er at det er ingen spesielt pene speil å få tak på til den. Hvis noen hadde tvunget meg (lykke til med det) til å kjøpe noen andre speil, så hadde det i tilfelle blitt APR speilene.
:) godt å høre... Jeg synes at delv om de speilene er store så er det en del av designenet på bilen og liker de speilene. syens dem er fine...

#95369  av Goose

celicat23 skrev:Disse er jo litt kule da:

http://www.carbigncraft.com/catalog/pro ... ucts_id=10

Bare synd det er kun til å trekke over, og ikke hele speilet.

Bleeee carbon jo :( :roll:

Sjønenr du liker carbon :wink: Respekterer det og :wink:

#95478  av FireWalk

fy faen så jævlig.. også ei Kværn da.... :shock: det er iallefall ganske høyt oppe på min topp 10 liste over værste måte å dø på...

#95482  av GT_rider

Første jeg tenkte var at jeg vil sjekke kjøttet i pølsa før jeg spiser det. Syns seriøst synd på de etterlatte. Tenk å få den beskjeden om at ektemann/samboer/sønn/far har omkommet på jobb,i ei kvern :shock: :shock: Da vet jeg ikke om jeg hadde segna om eller hva jeg hadde gjort.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 1166