TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #304819  av James

...hmm ser gjennom gamle bilder her! merker nå jeg savner gamle mr2en jeg hadde.. :( kunne kjøpt den tilbake når som helst! fytti hvor gøy den var :mrgreen:
 #305081  av inzane2012

faen at smash skal vere så godt!!!!!!!

er sant som reklamen sier, det skal godt gjøres å spise bare en, for jeg klarer det vertfall ikke, har jeg først spist en så klarer jeg ikke stoppe før posen er tom eller jeg holder på å spy...
 #305113  av inzane2012

Gt4WRC skrev:kommer brekningene før posen er tom tro?
heldigvis bare sluppet unna med en krafig kvalme enda :D men det skulle nesten vert forbudt å lage snop som er så godt som smash!
 #305120  av Larsen

inzane2012 skrev:
Gt4WRC skrev:kommer brekningene før posen er tom tro?
heldigvis bare sluppet unna med en krafig kvalme enda :D men det skulle nesten vert forbudt å lage snop som er så godt som smash!
Ja livsfarlig! Ihvertfall om man bekymrer seg litt for vekta :P
 #305127  av hmsilset

Gt4WRC skrev:Smash er og blir nummer en i godte-hylla ja.
Noen som mener noe annet er bedre??
Tror ikke det finnes noe bedre enn smash :D
 #305223  av ina

snakk om smash... kjøpte favoritter med smash i går, men var jo faen meg bare bamsemoms i den... skikkelig lureri!!!!
 #305224  av hmsilset

ina skrev:snakk om smash... kjøpte favoritter med smash i går, men var jo faen meg bare bamsemoms i den... skikkelig lureri!!!!
sinnsykt :D Verden er en syk syk plass..
 #305229  av inzane2012

hmsilset skrev:
ina skrev:snakk om smash... kjøpte favoritter med smash i går, men var jo faen meg bare bamsemoms i den... skikkelig lureri!!!!

skulle jeg ha valgt innholdet i en sånn pose hadde den inneholdt bamsemums, hobby, klassisk karamell, smash og hvit toblerone:)
 #305232  av hmsilset

inzane2012 skrev:
hmsilset skrev:

skulle jeg ha valgt innholdet i en sånn pose hadde den inneholdt bamsemums, hobby, klassisk karamell, smash og hvit toblerone:)
Godt valg.Også firkløver.Hvorfor er ikke firkløver i sånne poser?? :D Er vel feil merke
  • 1
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 1175