TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #306387  av Daniel HS

Jeg satt også på vinterdekkene her om dagen. Det endte med at hjulbuene ble fylt godt ut, sporvidden økt og bilen ble litt lavere. :) Kjører forøvrig med 195 bredde på noen 15"ere med 5-6 cm kant på, husker ikke profilen i farten...
inzane2012 skrev:faen så stusselig mr2'n min ser ut nå med 15" vinterfelgene, di blir jo slukt av hjulbuene bak:(
Gjør som meg, spacere er tingen... :D
 #306392  av KK-ma70

Kjører fortsatt på 265\40 sommerdekk... Like spennende hver morgen nå, beregner litt lengere tid til jobb. Heldigvis er det tørt og fint langs veiene :) Skal se på vinterbil til helgen :D
 #306399  av ErikG

Starleten er lei seg med 13''!!!!! ståljævler. Ble ikke akkuratt snaxy!
 #306402  av inzane2012

ErikG skrev:Starleten er lei seg med 13''!!!!! ståljævler. Ble ikke akkuratt snaxy!
da er det bare en ting å gjøre :) stikk innom biltema og kjøp noen rå chrome spinners kapsler ! :)
Daniel HS skrev:
inzane2012 skrev:faen så stusselig mr2'n min ser ut nå med 15" vinterfelgene, di blir jo slukt av hjulbuene bak:(
skulle gjort det, men er konstant blakk for tia så...
 #306406  av Daniel HS

inzane2012 skrev:
ErikG skrev:Starleten er lei seg med 13''!!!!! ståljævler. Ble ikke akkuratt snaxy!
da er det bare en ting å gjøre :) stikk innom biltema og kjøp noen rå chrome spinners kapsler ! :)
Daniel HS skrev:
skulle gjort det, men er konstant blakk for tia så...
Kjenner meg igjen der jah!!

Ikke spinners!!!! Verste jeg ser er spinners, og enda mer verre er det når de er i chrome... :x
 #306431  av celicat23

ina skrev:
celicat23 skrev:
ina skrev:for dere som har like dårlig humor som meg....

Charlie the unicorn.... døds artig...

Dårlig humor? Jeg ler ræva av meg av denne:

http://www.weebl.jolt.co.uk/donkey.htm

:D
det var bedre azz!!!! haha!!!!! morsomt azz!!!
Sitter på jobb nå, så ALT er sperra på internet, men jeg MENER dette er riktig adresse: http://www.illwillpress.com/
Litt hyper ekorn med sunne meninger (hvis adressen er riktig da.... :D)
 #306475  av Lørnings

Heey..carina'en har strøknere vinterhjul enn sommerhjul :D Men til gjengjeld løsna bremsebelegget fra bremseskoa bak idag, så da står den på bukker gjennom helgen!=(

Jeg flytter på søndag :D

God helg folkens!! :wink: *skål*! :wink:
 #306482  av hmsilset

Lørnings skrev:Heey..carina'en har strøknere vinterhjul enn sommerhjul :D Men til gjengjeld løsna bremsebelegget fra bremseskoa bak idag, så da står den på bukker gjennom helgen!=(

Jeg flytter på søndag :D

God helg folkens!! :wink: *skål*! :wink:
skal flytte hen da?skål :P
 #306512  av Supramk3turbo

KT tunstall er ganske flink :D

#306789  av ina

haha.. så bra!!!
 #306808  av ina

noen som har no bra bursdagsgave tips??? fattern har bursdag, så ikke no for dyrt... han er skikkelig data-nerd og har veldig mye forskjellige duppeditter, men er det no nytt som jeg ikke hat fått med meg innenfor tema teknologi og data?? eller andre gutte-ting.... hvis jeg ikke finner no type sånt spennende blir det klær og det er han ikke veldig begeistret for...
  • 1
  • 383
  • 384
  • 385
  • 386
  • 387
  • 1175