TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #307674  av ina

hehe... husker egentlig bare at jeg så en celica som var svart..
 #308038  av celicat23

Helgas prosjekt: hive ut 2 seter sofa'en og stuebordet. Byttes med mindre bord og 1 recliner stol (sort skinn, seff) og også: stativ for og kunne drive knebøy samt benkpress. Og da skal selvfølgelig også en benk inn, olympia vektstang, curl stang, håndvektstenger og 160kg med diverse vektskiver.

SÃ¥ oppsummert da blir stua: 55" tv, stero, 1 stol, og treningsutstyr :D

Jepp, fant ut at leiligheten ikke var singel-prega nok, så harry faktoren dras 10 hakk opp. Det, og faktum at jeg er lei av og måtte dra noe sted for og kunne trene :roll:

Og enda bedre: er ei uheldig nok til og bli med meg hjem så - WHOPS - eneste stedet 2 kan sitte sammen er på senga gitt. Så praktisk! :lol:

Skal rydde opp litt her så det kommer nok diverse til salgs på finn. Kul sort skinn sofa, kirsebær stuebord, x-box 360 med ratt + pedaler + hardisk osv + en eksos + begge kameraene, linse og batterigrep osv Midnight madness sale..
 #308116  av ina

nå er klokka snart 04.00... men gleder meg synnsykt til kl er 15.00... når man har mista lappen får man ikke lov til å kjøre bil, og jeg som tar ting som kommer seg i utgangspunktet, og ikke får lov til å kjøre bil (kan kjøre:P), begynner på jobb i dag lø 09.00, og må derfor kveme seg til bussen kl 08.00 som går 08.11... og må derfor stå opp kl 07.00.. jippi... men... skal vel overleve 6 timer på jobb før jeg "virkelig" skal drekka.. har fri på søndag;) fordeler og ulemper med førerkort, men enten går alt bra eller over:D tihi...
noen flere her som nærmer seg samme tankegang som meg eller????
blir godt å sove natt til mandag.. da har jeg også fri, kan sove når man mister masse jobb vist:P
 #308123  av hmsilset

ina skrev:nå er klokka snart 04.00... men gleder meg synnsykt til kl er 15.00... når man har mista lappen får man ikke lov til å kjøre bil, og jeg som tar ting som kommer seg i utgangspunktet, og ikke får lov til å kjøre bil (kan kjøre:P), begynner på jobb i dag lø 09.00, og må derfor kveme seg til bussen kl 08.00 som går 08.11... og må derfor stå opp kl 07.00.. jippi... men... skal vel overleve 6 timer på jobb før jeg "virkelig" skal drekka.. har fri på søndag;) fordeler og ulemper med førerkort, men enten går alt bra eller over:D tihi...
noen flere her som nærmer seg samme tankegang som meg eller????
blir godt å sove natt til mandag.. da har jeg også fri, kan sove når man mister masse jobb vist:P
jeg skjønner siste linja:)
 #308302  av ina

noen her som har lastet ned SQL server 2008 og fått det til?? prøvd veldig mange ganger, men får det bare ikke til.. og sjønner ikke en dritt.. har fått lastet ned 2005, men der får jeg ikke koblet meg til server... noen som kan hjelpe meg med en enkel forklaring...????
 #308304  av Larsen

ina skrev:noen her som har lastet ned SQL server 2008 og fått det til?? prøvd veldig mange ganger, men får det bare ikke til.. og sjønner ikke en dritt.. har fått lastet ned 2005, men der får jeg ikke koblet meg til server... noen som kan hjelpe meg med en enkel forklaring...????
Hvorfor skal du ha SQL server ?
 #308314  av lexusmann

Da har de endelig sluppet bilder/info om nye Porsche Panamera....http://www.dinside.no/motor/bil/nyheter ... 95342.html
syns den er tøff jeg, da...men blir sikkert IKKE billig!!! :wink:
 #308319  av ina

Larsen skrev:
ina skrev:noen her som har lastet ned SQL server 2008 og fått det til?? prøvd veldig mange ganger, men får det bare ikke til.. og sjønner ikke en dritt.. har fått lastet ned 2005, men der får jeg ikke koblet meg til server... noen som kan hjelpe meg med en enkel forklaring...????
må bruke det til å designe databaser... og lage en visuell modell...
begynner å bli så fortvila at det frister å finne ut åssen man progger det i java og bare gjøre det der i steden..
 #308334  av Daniel HS

JAAAA :mrgreen: Til tross for at de var utsolgt forrige uke klarte jeg nettopp å få bestilt billetter til DJ Tiësto i Arenum i Bergen, 6. desember! Gleder meg som en unge, fikk hørt han på Rockefeller i Oslo for tre år siden. Sist han var i Bergen var jeg opptatt med å være DJ på et julebord selv :x
 #308339  av Larsen

ina skrev:
Larsen skrev:
må bruke det til å designe databaser... og lage en visuell modell...
begynner å bli så fortvila at det frister å finne ut åssen man progger det i java og bare gjøre det der i steden..
Var ihvertfall ingen problem å få d til å fungere her.
 #308354  av ina

kødder du???? hvorfor funker det ikke her da?? var det no som liksom kunne være litt trikey?
 #308411  av Gt4WRC

Skål for nok en natt på jobb. Sooove! Hater fremdeles å ikke ha lappen om noen lurte på det. :)
Ina: Denna "gt4" du så i åmot var sikkert en som heter Jimmy som har vil jeg tro, knall kar!
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 1175