TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #330086  av Supramk3turbo

Ja ja, da var man hjemme igjen :D Uten supra. Men var veldig hyggelig av Terjen, Erling og Morten å la oss sitte på helt til drammen. Alle tiders. Bilene deres er sinnsyke, he he. Ellers er planen å ta flyet oppover igjen iløpet av uka, greit å få noen dager hvile etter noen dager med lite søvn, for så å plane toppen, bytte toppakning å kjøre veldig pent hjem. Så får jeg heller teste litt igjen når jeg nærmer meg hjemme :D Ellers takk for et fint treff folkens. Å takk for all hjelpen jeg fikk med frakt av bil, lån av verktøy og et fint sted supran kan stå...
 #330100  av Supramk3turbo

Ja, gikk kjempe fint det :D Har bare blitt kjent med kjempe greie folk i helga...ts-ogn er fylt med hjelpsomme folk :D

Bilen står godt her :D
Vedlegg
tojo.JPG
tojo.JPG (91.45 kiB) Vist 513 ganger
 #330109  av lexusmann

Godt selskap der... :wink:
 #330115  av tojo

Alltid hyggelig å kunne hjelpe(med lagring) fått ny pakning i hus og bestilt billett til gokk?
Gikk det bra på turen hjem,møtte ikke flere sånn fy saker som holdt teknisk kontroll?
Har til dags dato KUN møtt hyggelige og hjelpsomme TSognere,alltid en høydare å treffe nye.
 #330175  av Supramk3turbo

Jada, turen gikk fint :D Men de med den røde starleten ble vist stoppa enda en gang, gikk vist helt fint :D Tommr på forumet har toppakning liggende til meg, så den er i boks. Jeg er ikke helt sikker på når jeg flyr oppover, men ringer deg litt nærmere Tojo :D
 #330205  av tojo

Supramk3turbo skrev:Jada, turen gikk fint :D Men de med den røde starleten ble vist stoppa enda en gang, gikk vist helt fint :D Tommr på forumet har toppakning liggende til meg, så den er i boks. Jeg er ikke helt sikker på når jeg flyr oppover, men ringer deg litt nærmere Tojo :D
Da er telefonnr. oversendt på PM,så får vi håpe dem kan ta toppen asap. :-) Så gobilen får rulle langs landeveien igjen :P
 #330367  av erling

Supramk3turbo skrev:Ja ja, da var man hjemme igjen :D Uten supra. Men var veldig hyggelig av Terjen, Erling og Morten å la oss sitte på helt til drammen. Alle tiders. Bilene deres er sinnsyke, he he. Ellers er planen å ta flyet oppover igjen iløpet av uka, greit å få noen dager hvile etter noen dager med lite søvn, for så å plane toppen, bytte toppakning å kjøre veldig pent hjem. Så får jeg heller teste litt igjen når jeg nærmer meg hjemme :D Ellers takk for et fint treff folkens. Å takk for all hjelpen jeg fikk med frakt av bil, lån av verktøy og et fint sted supran kan stå...
:D Hyggelig med selskap i bilen nedover. Håper det løser seg med denne toppakning nummer ørtifjorten, og at de mørke skyene over deg letter :wink:
 #330394  av Supramk3turbo

Takk for det erling :D dette går nok fint. Reiser oppover torsdag morgen :)
 #330624  av kong karl

Da var tomhas innom på besøk på verkstedet mitt i dag :) Trivelig kar han.
Da var han jo så heldig å fikk se prosjektet mitt. :mrgreen:

Må ta turen ut til tojo i morgen å kikke litt på bilen hans, og kansje hjelpe han å få den sammen.
 #330668  av tojo

Supramk3turbo skrev:Takk for det erling :D dette går nok fint. Reiser oppover torsdag morgen :)
Å der var du på tur sørover igjen med go bilen :D Morro "testrunde" :P Ga mersmak.
 #330670  av Dag H

Hallo Thomas! :)
Gammel kollega fra GK her! Utrolig hvor mye problemer du har hatt med den bilen,men tolmodig er du!
Det skal uansett bli moro å se den når du kommer opp på Åssiden, husk å si ifra før du kommer!!
 #330695  av mulle-mek

da håper jeg sommeren er reddet for bilen thomas
håper du hadde en fin tur hjem :D
 #330700  av Morten

tojo skrev:
Supramk3turbo skrev:Takk for det erling :D dette går nok fint. Reiser oppover torsdag morgen :)
Å der var du på tur sørover igjen med go bilen :D Morro "testrunde" :P Ga mersmak.
Lol, så mye for det uttalte "opp og sette på pakningen og kjøre veldig pent til jeg nærmer meg hjemme igjen" altså? :lol:

God tur hjem Thomas, og fingrene kryssa for bedre lykke nå enn tidligere. :wink:
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 62