TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #308988  av ina

inzane2012 skrev:jepp...og siden jeg er arbeidsløs så mener dama at da er det helt rett at jeg står opp om mårran å kjører ho til og fra skolen hver dag, og da må jeg opp den samme bakken ekstra mange ganger om dagen og...
sorry azz... men hehe...
er ikke helt sikker hva jeg syns er værst av de tinga.. bakken eller stå opp tidlig, men...
 #309010  av hmsilset

hmmm,tomt batteri på mr2n i dag.Skjønner ikke for alt var avslått..Ta mëd på jobb å lade :D Tror sånne red top batteri er dyre
 #309051  av lexusmann

Lurer på om det ikke blir lettiser til vinterhjula...fikk et ganske bra tilbud på noen AEZ 6*14 alufelger...ikke superfine, men helt greie til vinterbruk... :lol:
 #309054  av lexusmann

hmsilset skrev:hmmm,tomt batteri på mr2n i dag.Skjønner ikke for alt var avslått..Ta mëd på jobb å lade :D Tror sånne red top batteri er dyre
Jacobs har tilbud :wink:
viewtopic.php?f=46&t=30475
 #309070  av lasse

Da var det endelig blitt snø i oslo, vært ute og logra med halen på vintervraket både i går og i dag :D
 #309076  av Daniel HS

lasse skrev:Da var det endelig blitt snø i oslo, vært ute og logra med halen på vintervraket både i går og i dag :D
Snøen var kortvarig her i Bergen... :? Men lekte meg som bare det de dagene det var snø, ble noen piruetter jah :mrgreen: Bare litt "kjedelig" når en hadde kommet igjennom snøen og stod å spant på asfalten istedet :P
 #309083  av hmsilset

lexusmann skrev:
hmsilset skrev:hmmm,tomt batteri på mr2n i dag.Skjønner ikke for alt var avslått..Ta mëd på jobb å lade :D Tror sånne red top batteri er dyre
Jacobs har tilbud :wink:
viewtopic.php?f=46&t=30475
Driver å lader det på stua nå,men takk for tipset :)
 #309088  av lasse

Daniel HS skrev:
lasse skrev:Da var det endelig blitt snø i oslo, vært ute og logra med halen på vintervraket både i går og i dag :D
Snøen var kortvarig her i Bergen... :? Men lekte meg som bare det de dagene det var snø, ble noen piruetter jah :mrgreen: Bare litt "kjedelig" når en hadde kommet igjennom snøen og stod å spant på asfalten istedet :P
Er jo bare mere moro det da, gøy med litt røyk :wink:
 #309211  av Giske

I dag har jeg lekt litt brøytebil!! Endte med at jeg satte meg fast rett foran inngangen til garasjen fordi bilen min samler opp all snøen med fangeren foran :roll:
Så da måtte jeg skuffe snø gitt :lol:

Her er det brutale snøbrøytemonsteret :twisted:

Bilde
 #309216  av Daniel HS

lasse skrev:
Daniel HS skrev:
Er jo bare mere moro det da, gøy med litt røyk :wink:
Ja, var litt imponert over at jeg klarte det med 3 stykker i bilen, på første gir, med effektsperren... Og en del hk mindre en originalt... :P
 #309217  av Daniel HS

Giske skrev:

Bilde
Hva leppe er den nederste leppen du har (carbon splitteren eller noe slikt)? Evt hvor har du fått tak i den?
 #309247  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:

http://i40.photobucket.com/albums/e223/ ... e669-1.jpg
Hva leppe er den nederste leppen du har (carbon splitteren eller noe slikt)? Evt hvor har du fått tak i den?

Tenker du på den helt nederste tynne saken?

Den var på bilen når jeg kjøpte den, så jeg vet desverre ikke hvor noe av det kommer fra. Eller jo forresten, jeg har papirer på hele sulamitten i bilen. Kan sjekke etterpå!
 #309260  av Giske

Haha, nå har jeg vært ute og brøyta litt til :lol:

Bilde
Sist redigert av Giske den 06 des 2008 00:02, redigert 1 gang totalt.
 #309261  av ina

traktor... celica.. går som det samme eller?? hehe..
 #309262  av Giske

ina skrev:traktor... celica.. går som det samme eller?? hehe..
Ja, noe sånt. Kommer seg stort sett frem, sålenge det ikke blir for mye tung snø :)
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 1175