TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309268  av Daniel HS

Giske skrev:
Daniel HS skrev:
Giske skrev:

Her er det brutale snøbrøytemonsteret :twisted:

http://i40.photobucket.com/albums/e223/ ... e669-1.jpg
Hva leppe er den nederste leppen du har (carbon splitteren eller noe slikt)? Evt hvor har du fått tak i den?

Tenker du på den helt nederste tynne saken?

Den var på bilen når jeg kjøpte den, så jeg vet desverre ikke hvor noe av det kommer fra. Eller jo forresten, jeg har papirer på hele sulamitten i bilen. Kan sjekke etterpå!
Den aller nederste tynne saken ja... :wink:
 #309271  av James

DJ Tiesto idag på Arenum i Bergen idag!!! Gleder meg som en unge :mrgreen:
 #309274  av Giske

James skrev:DJ Tiesto idag på Arenum i Bergen idag!!! Gleder meg som en unge :mrgreen:
:shock: jeg vil også!!

Du får kose deg i kveld da, blir sikkert dritkult!
 #309281  av Daniel HS

James skrev:DJ Tiesto idag på Arenum i Bergen idag!!! Gleder meg som en unge :mrgreen:
Gleder meg som en unge... :mrgreen:

Skal du på Vors på Lille?
 #309291  av James

Daniel HS skrev:
Gleder meg som en unge... :mrgreen:

Skal du på Vors på Lille?
Vet ikke enda. Har mange steder å vorse for hånd her. Klarer ikke helt å bestemme meg på hvor jeg skal begynne... :P Blir muligens i Steinviken hos noen kompsier eller i Loddefjord :P
 #309294  av ina

jeg skulle vist plutselig på julebord i dag jeg.. blir sikkert artig da..
 #309295  av James

Giske skrev:

Du får kose deg i kveld da, blir sikkert dritkult!
DET skal jeg :wink:
 #309321  av Daniel HS

Larsen skrev:
Var det bra?
Hadde lyst til å dra, men d er litt vel langt herifra...
Jeg synes det var helt sinnsykt rått, :mrgreen: men så er jo jeg DJ selv og digger trance, og spesielt Tiësto.

Eneste som manglet var et par av de gode gamle låtene, som f.eks Love Comes Again og Theme From Norefjell og litt slikt... Men var mer enn verdt pengene. Var faktisk så fett at jeg gikk inn i en slags transe på dansegulvet. Nei, det var ikke alkoholen sin skyld, var litt tilbakeholden og styrte meg greit når det gjaldt den i dag, ville ikke at noen skulle ødelegge konsert opplevelsen, så ble bare nok til å komme i form :P Tror kroppen kommer til å verke etter 5,5 timer på dansegulvet i morgen :P Er slik at jeg vurderer Sensation White til neste år :P

Langt unna? Snakket med noen, de hadde tatt tog fra Tønsberg kun for å se DJ Tiësto her i Bergen! :P

Men nå er det vel på tide å legge seg tenker jeg... God natt til de av dere som sitter våken enda, og god morgen til de av dere som står opp nå... :P
 #309329  av James

Daniel HS skrev:
Larsen skrev:
Var det bra?
Hadde lyst til å dra, men d er litt vel langt herifra...
Jeg synes det var helt sinnsykt rått, :mrgreen: men så er jo jeg DJ selv og digger trance, og spesielt Tiësto.

Eneste som manglet var et par av de gode gamle låtene, som f.eks Love Comes Again og Theme From Norefjell og litt slikt... Men var mer enn verdt pengene. Var faktisk så fett at jeg gikk inn i en slags transe på dansegulvet. Nei, det var ikke alkoholen sin skyld, var litt tilbakeholden og styrte meg greit når det gjaldt den i dag, ville ikke at noen skulle ødelegge konsert opplevelsen, så ble bare nok til å komme i form :P Tror kroppen kommer til å verke etter 5,5 timer på dansegulvet i morgen :P Er slik at jeg vurderer Sensation White til neste år :P

Langt unna? Snakket med noen, de hadde tatt tog fra Tønsberg kun for å se DJ Tiësto her i Bergen! :P

Men nå er det vel på tide å legge seg tenker jeg... God natt til de av dere som sitter våken enda, og god morgen til de av dere som står opp nå... :P
Var HELT vilt igår på Arenum 8)
 #309378  av Giske

Lurer litt på om jeg skal kjøpe gps til typen til jul, har noen av dere noen å anbefale?

Kan ikke være så altfor dyr siden jeg akkurat fikk regning på egenandelen min fra forsikringsselskapet :x

TomTom One 3rd edition, er det noe å ha eller? hva er forskjellen på europe og scandinavia i produktnavnet? vil det si at den ene virker i hele europa, mens den andre kun virker i scandinavia? den for europa var nemlig billigere :?
 #309408  av Larsen

Mest sannsynelig så er det høyere oppløsning på kartene for skandinavia enn det er for hele europa. Jeg har kun prøvd de versionene som er til mobilen, men de er vist ganske like etter hva jeg har skjønt. De er veldig gode så lenge en har oppdatert kart til dem.
 #309436  av James

Da ble det visst Amsterdam tur på meg til neste år! Trance Energy 7mars 8) :mrgreen:
 #309441  av JK86

hvor bestilte du billetter og opphold og greier. lurte på og dra en venne gjeng herfra oxo
 #309442  av James

JK86 skrev:hvor bestilte du billetter og opphold og greier. lurte på og dra en venne gjeng herfra oxo
Jah, må gjøre det! :) Bestiller billettene her: http://webshop.ticketonline.nl/shows/sh ... IDT2009671
Jeg og en vennegjeng skal bo på Radisson SAS hotellet der nede.. Reiser nedover på fredagen
  • 1
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 396
  • 1175