Daniel HS skrev:Flere enn meg som har fri mandag og tirsdag?Noen som har det jah!!! Må til og med jobbe tidlig første nyttårsdag her!!!Herlig å ikke måtte på jobb på noen dager enda...

Daniel HS skrev:Flere enn meg som har fri mandag og tirsdag?Noen som har det jah!!! Må til og med jobbe tidlig første nyttårsdag her!!!Herlig å ikke måtte på jobb på noen dager enda...
celicat23 skrev:Noen som har jobbet såpass hardt resten av året at de fortjener fri vettu...Daniel HS skrev:Flere enn meg som har fri mandag og tirsdag?HOLD KJEFT!!!!!Herlig å ikke måtte på jobb på noen dager enda...
![]()
Mandag... blurgh.
James skrev:Du skal ikke snakke så veldig høyt, du har jo fri titt og stadig du! Har bare godt av å jobbe littDaniel HS skrev:Flere enn meg som har fri mandag og tirsdag?Noen som har det jah!!! Må til og med jobbe tidlig første nyttårsdag her!!!Herlig å ikke måtte på jobb på noen dager enda...
celicat23 skrev:Haha! 400!!! Vinner jeg noe?Ære og berømmelse! Kanskje en stor overskrift på forsiden?
Daniel HS skrev:Det er det minste jeg kan forvente syns jegcelicat23 skrev:Haha! 400!!! Vinner jeg noe?Ære og berømmelse! Kanskje en stor overskrift på forsiden?
celicat23 skrev:Synes du forlanger litt mye for dette, må tenke på at det er mange som har hjulpet deg opp der du er nå, inkludert meg selv. Egentlig så burde alle som har innlegg i tråden her fått en stripper hjem til seg... Evt fått èn stripper, pr dag pr innlegg, man har postet...Daniel HS skrev:Det er det minste jeg kan forvente syns jegcelicat23 skrev:Haha! 400!!! Vinner jeg noe?Ære og berømmelse! Kanskje en stor overskrift på forsiden?Noe slags gave kort levert med strippende bud syns jeg ikke skulle være for mye og be om heller. Og da skal ingen være så forbanna frekke som jeg selv er, og finne på og sende MANNLIG strippende bud.... For det hadde jeg gjort
Dagen jeg vinner i lotto skal minst 1 kompis få strippende mannlig bud til jobben sin for og fortelle at jeg har vunnet i lotto. Hva ellers har man venner for?
ina skrev:får mye billig her i thailand.... kan til og med velge... alt kan kjøpes:P hvis du vil kan du få den en mann som er penere og ser mer ut som ei jente til og med...Du lever ut en del fantasier på ferie Ina?
ina skrev:nee.. er mye man kan få på ferie som jeg helst ikke vil ha...................... og ikke utsetter meg i fare for å få.... men jeg tenker på andre da:PDu er nå evig omtenksom da....
angrykid skrev:Ina skal ha det. Det er ikke hver dag noen foreslår for oss at vi kan kjøpe noen transexuelle horer i thailandina skrev:nee.. er mye man kan få på ferie som jeg helst ikke vil ha...................... og ikke utsetter meg i fare for å få.... men jeg tenker på andre da:PDu er nå evig omtenksom da....
Daniel HS skrev:Pøh!! Er opparbeidet fri!celicat23 skrev:Noen som har jobbet såpass hardt resten av året at de fortjener fri vettu...Daniel HS skrev:Flere enn meg som har fri mandag og tirsdag?HOLD KJEFT!!!!!Herlig å ikke måtte på jobb på noen dager enda...
![]()
Mandag... blurgh.![]()
James skrev:Du skal ikke snakke så veldig høyt, du har jo fri titt og stadig du! Har bare godt av å jobbe littDaniel HS skrev:Flere enn meg som har fri mandag og tirsdag?Noen som har det jah!!! Må til og med jobbe tidlig første nyttårsdag her!!!Herlig å ikke måtte på jobb på noen dager enda...