hvor mye bremset du da?
og hva anser du som flaskehalsene nå?
Terjen skrev:Grattis med ACR's raskeste bil..Takk! Hihi, var moro det... selv om jeg mistenker at minst et par av de bilene som IKKE stilte på 201m burde slått meg da
sleeper skrev:hvor mye bremset du da?
og hva anser du som flaskehalsene nå?
sleeper skrev:hm.. det virker jo bra...kan ikke si 100% sikkert at det ikke er det. Var meninga vi skulle måle for å være sikker, men mangla en liten overgang.
men hva med turboen da?
sleeper skrev:ble det noe innsugsmanifoil på deg da? (lillegulgen3!)Hmm.. spionerer du ja skjønner jeg
sleeper skrev:jeg må følge med på hva som blir kjøpt inn til norge...Hehe, nok et bud etter noen pils og litt konjakk. Klarte å begrense budet til hva jeg kunne leve med for et impulskjøp av motor jeg egentlig ikke har bruk for der, så den kommer nok ikke denne veien nei![]()
så også du var t og bydde på 503 motoren også.. ble det noe eller?
Morten skrev:trur nok det hadde vært en del jobb og på plasert den i mr2`n.... men ingenting er umulig..sleeper skrev:jeg må følge med på hva som blir kjøpt inn til norge...Hehe, nok et bud etter noen pils og litt konjakk. Klarte å begrense budet til hva jeg kunne leve med for et impulskjøp av motor jeg egentlig ikke har bruk for der, så den kommer nok ikke denne veien nei![]()
så også du var t og bydde på 503 motoren også.. ble det noe eller?![]()
Var nok greiest det, så en heller kan legge pengene der de trengs... men hadde jo vært skikkelig interessant å studert den litt nærmere da..
sleeper skrev:trur nok det hadde vært en del jobb og på plasert den i mr2`n.... men ingenting er umulig..Hvem sa noe om mr2'n? Er fornøyd med motoren jeg har i den, så hadde 503'en kommet i hus så hadde den nok endt i en annen bil! (men nå kom den jo ikke i hus så da er jo det "problemet" løst)