TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mk2 supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#170204  av tojo

:D Nå snakker vi :twisted: kort sagt RÅTT! Blir spennende å se når nyfelgene kommer på :P

#170207  av sleeper

TOYPARTS skrev:
sleeper skrev:foresten: hvordan blir det med luftfilter på den der da? (så ut som at det var litt liten plass der...?
Hehehe hadde tenkt å spørre deg om råd der ja hehehe vet ikke skal jeg være helt ærlig, kan ikke si at det bryr meg heller, men må jo nesten ha noe der, var planen å begynne på det i morgen, blir vel sikkert strømpebukseteknologien vil jeg tro hehehe har ikke så mange valg der nei, har 4" inn på turbo og kun plass til 3" under trykkrøret
hva med en fleksibel 4" slange nedover med et filer nederst i motor rommet da? ser jo ut som det er plass til det??

#170209  av TOYPARTS

sleeper skrev:
TOYPARTS skrev:
sleeper skrev:foresten: hvordan blir det med luftfilter på den der da? (så ut som at det var litt liten plass der...?
Hehehe hadde tenkt å spørre deg om råd der ja hehehe vet ikke skal jeg være helt ærlig, kan ikke si at det bryr meg heller, men må jo nesten ha noe der, var planen å begynne på det i morgen, blir vel sikkert strømpebukseteknologien vil jeg tro hehehe har ikke så mange valg der nei, har 4" inn på turbo og kun plass til 3" under trykkrøret
hva med en fleksibel 4" slange nedover med et filer nederst i motor rommet da? ser jo ut som det er plass til det??
Niks er ikke plass desverre, men det ser slik ut, men det er JÆ.... trangt, men ender nok opp med å bruke en flesislange ja.

#170455  av TOYPARTS

ingen felger i dag desverre :cry: :cry:

#170457  av sleeper

hvordan gikk det med vannet da?

#170491  av TOYPARTS

sleeper skrev:hvordan gikk det med vannet da?
joda, det har ordnet seg selv :? :?

#170525  av sleeper

jøss, for en fin snill motor du har da!
behøver ikke skru engang! bare fikser seg selv! :wink: :D

#170658  av TOYPARTS

sleeper skrev:jøss, for en fin snill motor du har da!
behøver ikke skru engang! bare fikser seg selv! :wink: :D
Jepp ikke sant hehehe, nå er endelig felgene sendt fra drammen, etter at noen har rodd feil vei fra England til Oslo med de, latterlig opplegg, har ventet i 9 uker nå, og er drittlei.

#170659  av sleeper

regner med at du er noe klar for og kjøre ja! :wink: :wink:

blir nok spennende og se hvordan den oppfører seg på veien! :D

#170989  av Turbotrille

Det ble jævlig kult med nye felger... :)

Men Supra passer ikke helt som AWD... ;)

#171036  av sleeper

vært ute og kjørt nå eller?

#171152  av TOYPARTS

sleeper skrev:vært ute og kjørt nå eller?
Jepp, og kan ikke si annet en at jeg var rystet selv, tror dette kommer til å gå MEGET godt ja hehehe fyttifaen.

#171156  av tojo

:P gleder meg til å se denne bilen live. 7MGTE power :twisted:

#171173  av TOYPARTS

tojo skrev::P gleder meg til å se denne bilen live. 7MGTE power :twisted:
Får bare håpe at dette virker, ellers kommer jeg til å få både hjerteproblemer og magesår.

#171202  av ST205RR

blir det innkjøring av motor på ACR ? :mrgreen:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8