TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK's Celica Gt-4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #201701  av kystjegeren

Ble bra det der mats!
Layout ser stilig ut.
Lite bagasjeplass,men.. det er vel
ikke prioritert. hehe :lol:

Gleder meg til å byne på tilsvarende prosjekt!
MÃ¥ vel oppgradere eget anlegg snart...
 #201842  av Gt-4-Ever

kystjegeren skrev:Ble bra det der mats!
Layout ser stilig ut.
Lite bagasjeplass,men.. det er vel
ikke prioritert. hehe :lol:

Gleder meg til å byne på tilsvarende prosjekt!
MÃ¥ vel oppgradere eget anlegg snart...
Takk! Bagasjeromsplass har aldri vært aktuelt. :D Bruker baksetet til den slags :lol: Skal bytte sub og monoblokka til 8:01 :D Blir mer gjennomført da! :) Send meg ei melding når du kommer hjem.

#201847  av angrykid

Dette ble MYE bedre enn utgangspunktet, ja :) skikkelig SKIKKELIG flott. :) keep up.

#202158  av Gt-4-Ever

angrykid skrev:Dette ble MYE bedre enn utgangspunktet, ja :) skikkelig SKIKKELIG flott. :) keep up.
Takk Takk! :D

#203027  av Gt-4-Ever

Da var eksosn fikset. Måtte kjøpe eksosskøyt og kappe til for å få den til å passe mellom potta og originaleksosn. Ble bedre lyd nå ja. :D

#203402  av Gt-4-Ever

Flere bilder kommer.... :D Skal ta bilder av anlegget når jeg har gjort rent der også kommer det nye bilder når jeg får bilen polert. Småting gjenstår som f.eks skjule kablene litt bedre, og bytte ut monoblokka med større PG og ny 12" sub (Soundstream?, eller PG) Kom gjerne med forslag til ny sub. :D Tilbakemeldinger mottas fortsatt med takk. Både positive og negative (er klar for evt. forbedringer, men nedfelling av forsterkere er ikke aktuelt i og med at det ikke er plass til dette :( )

iPod adapter bestilt til spilleren, skal monteres og få koblet opp iPoden på en fin måte. :D

Ren bilstereotråd kan også følges på http://www.bilforumet.net

#204135  av Gt-4-Ever

Satser på å ha ipod adapteret i hus i morgen sammen med min nokia 6280 som har vært på verksted hele 5 ganger. Gleder meg til å koble opp ipoden i bieln, har brukt lang tid på å velge ut mine favoritt-sanger slik at jeg kan spille hele playlista uten å bli lei med det første. :)

Kjørte bilen min på ordentlig vinterføre idag! Fytte rakkern så artig, jeg sier det bare! Finnes ikke bedre vinterbil enn dette. Lå på tverra i nesten alle svingene og hadde full kontroll. :D

Satser på å få litt bilde oppdateringer snart! Men hadde vært på sin plass med noen kommentarer på det jeg har gjort så langt! Er mangelvare syns jeg. :( Forslag til sub mottas med takk! Har listet opp info lenger opp på sida. :)

#204376  av Gt-4-Ever

Da var det tid for bilder igjen! :D Det var lett å koble opp ipodadapteret (CD-IB100II). Det jeg gjorde var å borre hull inne i hanskerommet slik at jeg fikk strekt ledningene som skulle bak spilleren dit, slik at de ikke skulle vises. Så koblet jeg den gule ledningen på den gule bak spilleren og likens med den svarte. Også plugget jeg i den andre kabelen som skulle i spilleren. Deretter koblet jeg til ledningene på adapteret som jeg festet med borrelås inne i hanskerommet og plugget i ipoden. Alt virket! :D Så hvis bilen ikke er fri for strøm i morgen så har jeg koblet rett! :D
Vedlegg
Vasket og støvsuget for ferdig resultat!
Vasket og støvsuget for ferdig resultat!
DSC02305.JPG (222.66 kiB) Vist 775 ganger
Ipod og adapter i hanskerommet!
Ipod og adapter i hanskerommet!
DSC02302.JPG (192.5 kiB) Vist 769 ganger

#204474  av Xlr8

så sinsykt rått ut=) er de bra trøkk i de?

#204589  av Gt-4-Ever

Det spiller veldig bra ja! God trykk, fin og fyldig lyd! Eneste jeg kunne tenkt meg som skulle vært bedre når er suben og hvis den byttes, så skal også monoblokka byttes i en større. :D Takk for skryten! :D

#204877  av Gt-4-Ever

Bilder :D
Vedlegg
Nyvasket og polert (11).JPG
Nyvasket og polert (11).JPG (247.51 kiB) Vist 779 ganger
Nyvasket og polert (13).JPG
Nyvasket og polert (13).JPG (263.61 kiB) Vist 784 ganger
Nyvasket og polert (8).JPG
Nyvasket og polert (8).JPG (258.17 kiB) Vist 771 ganger
Nyvasket og polert.JPG
Nyvasket og polert.JPG (248.15 kiB) Vist 773 ganger
Nyvasket og polert (6).JPG
Nyvasket og polert (6).JPG (268.49 kiB) Vist 782 ganger

#204881  av Gt-4-Ever

:D
Vedlegg
Nyvasket og polert (16).JPG
Nyvasket og polert (16).JPG (259.58 kiB) Vist 775 ganger

#206269  av Gt-4-Ever

Kommentarer? :)

#206276  av Tomera

Vedlig pen bil du har! :D
Liker stereobygget ditt veldig godt! Ser veldig gjennomført ut! :)

#206417  av Gt-4-Ever

Tomera skrev:Vedlig pen bil du har! :D
Liker stereobygget ditt veldig godt! Ser veldig gjennomført ut! :)
Tusen takk! :D Setter stor pris på tilbakemeldinger! :D Takker for de jeg har fått! :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12