De siste dagene har jeg bare gjort små-dill egentlig.
- Satte på kjølevifte på tenningsmodulene for å kjøle dem ned. De blir ganske varme, og kjøleplata bak er skrudd inn i torpedoveggen som blir ganske varm..
- Montert GPS.
- Installert nivåmåler i vann/metanol tanken.
- Satte inn to dioder i dashbordet ved siden av blitz turbotrykk måleren. Den ene blinker når vann/metanol blir sprutet inn. Og den vil lyse konstant dersom dysen skulle bli tett.
Den andre lyser dersom nivået i vann/metanol tanken synker til et minimums nivå.
- Montert på diode indikasjonslys for Inovate LC1 wideband sensor/modulen. Blinker for å indikere status samt feilkoder i systemet. Montert Calibrate bryter under girstanga.
- Koblet på Checkvalve på waterinjection systemet.
Det ser ikke spesielt fint ut nå med alle de ledningene baki der, men alle ledninger skal sorteres og flyttes ut av veien. Skal få på plass teppet der, og sage hull og lage en plexiglass plate slik at man ser datasprutet. Så skjærer jeg ut to hull i den der viftene kan stå. Det tror jeg blir bra. Samt lage til med neonlys over og under som belysning. Litt eyecandy.
celica_st185 skrev:Er du fornøyd med megasquirt sprutet slik det har virket for deg, er det vanskelig å få stillt inn\mye arbeid å koble opp?
Det funker Utrolig bra! Det er en del dill å få satt opp, og man må jo programere alt fra grunnen av selv omtrent. Samt at i mitt tilfelle har vi laget nye kort og koblet til MS slik at den også kan styre TVIS, Water injection, Traction control, Boost control, AC, tomgangskontroll, Servostyring aktivasjon-signal osv.