Page 5 of 14
PostPosted:17 May 2006 20:45
by Andy_Celica
Re: lappen
PostPosted:17 May 2006 20:47
by Andy_Celica
faster wrote:he du mysta lappen
k du he jort 
Du bør lese forum reglene, er ikke lov med språk som er funnet opp selv!
Skal skrive så alle skjønner hva du skriver.
Re: lappen
PostPosted:17 May 2006 21:05
by celica_st185
Re: lappen
PostPosted:17 May 2006 21:30
by Andy_Celica
PostPosted:25 May 2006 20:54
by celica_st185
PostPosted:18 Jun 2006 16:33
by celica_st185
Har nå fått alle silikonslangene i hus, så har fått gjort litt mer... Har laget ny adapter til luftfilteret, kappetr til rør som skal være mellom afm og turbo, ny holder til sikringsboks og boostcontrol. Satt i walbro bensinpumpe, fått laget ny plate til midtkonsollen til Turbo, oljetrykk oljetemp og boostcontrol. Bilder kommer etterhvert....
Har også fått oljekjøleren i hus, en 19raders Setrab. Skal prøve å få denne også montert før rudskogen men får se hve det blir til...
PostPosted:19 Jun 2006 15:36
by celica_st185
Var på Tess å fikk presset til den nye bensinslangen i dag

PostPosted:19 Jun 2006 16:30
by sleeper
mating til fuelrailen?
PostPosted:19 Jun 2006 18:31
by celica_st185
stemmer d, men di hadde ikke små nok banjoer til returen, så må få den en annen plass... Noen som vet hvem som lagerfører banjoer som er 8mm i hullet?
PostPosted:19 Jun 2006 18:41
by sleeper
hydroscand her i skien har det ivertfall...
men har du bolt som passer i railen din da?
PostPosted:19 Jun 2006 18:49
by celica_st185
Har jo di originale boltene..... passer vel dem

Er hydroscand her i byen også men di hadde ikke så små på lager.... Men, er det igrunnen nødvendig med den kaldstartdysen når jeg kun skal bruke bilen på sommeren, kan jo bare stille den litt fet på tomgangen, skal jo over på datasprut til neste sesong uansett...
PostPosted:19 Jun 2006 18:56
by sleeper
nei, er ikke nødvendig med den om sommeren...
tenkte litt feil foresten... tenkte på den siden som trykkreg sitter på jeg.. (dor der er det ikke noen bolt)
men vær sikker på at hullet fra kaldstarten er stort nok til og fløde 300liter da... for ellers så vil du få veldig høyt trykk i fuelrailen...
(de har oversikt over hvor stort hull som trengs på tess...)
hvis det ikke er det så må du borre opp hullet og sveise på en kobling i railen..)
PostPosted:19 Jun 2006 19:03
by celica_st185
Har den skruen som passer der bensintrykkregulatoren står, fulgte med når jeg kjøpte regulerbar bensintrykksregulator fra fensport i fjor. Må snakke med tess eller hydroscand i morgen da ang returen, men snakket med han som bygget motoren, og han sa at det var ikke store hullet som skulle til
Fant Polyforinger til foran og bakre motorfeste på ebay nå

Blir bestillt snarest, er ikke lite motoren beveger seg på fullt pådrag nå...
PostPosted:19 Jun 2006 22:39
by sleeper
PostPosted:19 Jun 2006 22:44
by Larsen
Hvis det er de poly foringene hvor du bytter ut hele foringen så vil jeg ikke anbefale den. Får alt for my støy inn i cupeen og ALT rister som bare f...