TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Opp med hÃ¥nda alle som har hvite skilter pÃ¥ JDM-Supran sin!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#175707  av tommis

Jeg godkjente min på mandagen :) Men skal vente til over sommeren før jeg betaler avgiften og henter skilter. Sparer 12000 fordi bilen blir et år eldre da.

#175777  av emondi

hvilken pris kom hele bilen på da...? godtjent som 280 hk...?

#175800  av azt

tommis skrev:Jeg godkjente min på mandagen :) Men skal vente til over sommeren før jeg betaler avgiften og henter skilter. Sparer 12000 fordi bilen blir et år eldre da.
hadde mye problemer med å få godkjent da?

#175805  av tommis

emondi skrev:hvilken pris kom hele bilen på da...? godtjent som 280 hk...?
280hk ja. Total for bil m/skilt havner opp i mot 300000,-

#175806  av tommis

azt skrev:
tommis skrev:Jeg godkjente min på mandagen :) Men skal vente til over sommeren før jeg betaler avgiften og henter skilter. Sparer 12000 fordi bilen blir et år eldre da.
hadde mye problemer med å få godkjent da?
Nei. Det var lettere å godkjenne Supran enn det var å få eu-godkjent den gamle BMW'n jeg hadde for noen år siden! :lol:

#175824  av @lpher

tommis skrev:
Nei. Det var lettere å godkjenne Supran enn det var å få eu-godkjent den gamle BMW'n jeg hadde for noen år siden! :lol:
Sier vel kanskje mest om BMW? :mrgreen:

#175826  av @lpher

Hmm....12.000,- er endel penger da...men du VET disse månedene kommer til å gå TREEEGT?! :lol:

#175848  av azt

@lpher skrev:
tommis skrev:Hmm....12.000,- er endel penger da...men du VET disse månedene kommer til å gå TREEEGT?! :lol:
hehe. sant. hadde ikke klart å vente noen uker for å spare såppass jeg ass :P