TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pils

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #338806  av hmsilset

Liker best å drikke øl på kardinalen i Stavanger jeg.De har 180 sorter øl på fat og flasker i baren.
Blir kanon før jeg har smakt 10% av øltypene jo :D
 #338948  av tojo

hmsilset skrev:Liker best å drikke øl på kardinalen i Stavanger jeg.De har 180 sorter øl på fat og flasker i baren.
Blir kanon før jeg har smakt 10% av øltypene jo :D
Hehe høres ut som en flott plass å drekk :p
 #338976  av hmsilset

ja Tojo. Er rett og slett himmelsk.Er ikke mange meter bort til nokas bygget heller om man trenger mer penger til øl :P har aldri hatt behov for det heldigvis.
 #339127  av Roye

Apropo pils, October-fest og lignende arangementer er like rundt hjørnet. Kjører ut massevis av øl disse dager og selger ut alt før det kommer inn nytt. (jobber her, hvis noen lurte :) )
 #357727  av tojo

VIKTIG VIKTIG VIKTIG

Ølsalg dagen før en helligdag
16.05.2007
Dagen før høytidsdager som 1. mai og 17. mai kan alkoholholdig drikk selges frem til kl. 20.00 i butikker med salgsbevilling for øl. Dette gjelder også dagen før Kristi Himmelfartsdag. 17. mai er salg og utlevering av øl i butikk ikke tillatt.

Øl kan ikke selges og utleveres mellom kl. 20.00 og kl. 09.00 på hverdager. På lørdager og dager før helligdager, unntatt dagen før Kristi himmelfartsdag, kan øl ikke selges og utleveres før kl. 09.00 og ikke etter kl. 18.00. På Søndager og helligdager er ølsalg ikke tillatt.

Påske-, pinse-, jul- og nyttårsaften kan øl ikke selges og utleveres senere enn enn kl. 15.00. Søn- og helligdager, valgdager, 1. og 17. mai er salg og utlevering av øl ikke tillatt.

Brb :D
 #357755  av M4ts

jeg jobber på rema, vi stengte butikken kl 16:00, men ølsalget gikk vindre uttover, sistemann ut døra var kl 16:25 og de handla øl som bare det :D
Nå er jeg drit lei av å sitte i kassa så pilsen har blitt tatt fram og skal nytes!
 #357944  av stianøverland

tuborg og tequila =)
 #358064  av mailman1

1. Lech - polsk
2. Zubr - polsk
3. Piast - polsk
4. zyviec - polsk

ingen over ingen ved siden. polsk øl! .. gadamn. Tsjekkerne er ikke galne di heller. Men... men men.. :)

By the way, Cardinal har Zyviec sirka et par ganger i måneden. Så går ordet på gata til alle polakkene så er dem tom igjen. :P
 #369005  av jacquelin

Ingen som har smakt islandske Egils Gull? :D Det er fantastisk! Brygget mellom is, lava og Arctic Trucks. 8) Er det forresten noen som vet hvor nærmeste ølutsalg fra Drammensområdet er? Litt slitsomt å reise utenlands hver gang jeg er tørst. :lol:
 #376439  av tojo

Hva er folkets favoritt juleøl?
 #376441  av hmsilset

tojo skrev:Hva er folkets favoritt juleøl?
Jeg drikker lite juleøl, men kan på det sterkeste anbefale å styre til h.... unna Tuborg juleøl :D
 #376453  av predator

Juleøl finnes ikke godt. Vanlig øl er heller ikke noe godt.. Drikker jeg øl, drikker jeg det for å bli full, ikke fordi det smaker noe godt, før det gjør det LANGTIFRA... Doubbel ICE eller newcastel er gjengangere her. (ikke juleøl)
 #376458  av ArildM

Huffoghuff, ungdommen i dag altså :mrgreen: Ingenting er som en kald pils når sommersola steker? Forsåvidt gjør det heller ikke noe med en pils når det er 20 minus ute heller ^^ Men juleøl? Neeh...
 #376459  av Mr_Storbrua

ArildM skrev:Huffoghuff, ungdommen i dag altså :mrgreen: Ingenting er som en kald pils når sommersola steker? Forsåvidt gjør det heller ikke noe med en pils når det er 20 minus ute heller ^^ Men juleøl? Neeh...
x2