TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#217031  av sindrejl

Morten skrev:
elino skrev:Da har vi booket hotellrom og er påmeldt sommertreffet :D

Vi reiser til Mo på torsdag, hvordan blir det med dere andre med tanke på kolonne fra Trondheim? Vet det er litt tidlig men :)
Veldig sosialt og moro med kolonnen i fjor :wink:
Ikke umulig for min del å slå følge ihvertfall, har og booka rom i Mo fra torsdag.. :wink:
legger opp en tråd senere, skal jo slå følge fra kristiansand jeg så :)

#217038  av sindrejl

KK-ma70 skrev:Har ikke snakket så mye med gjengen angående kolonnen, men regner med at den går samme tid som før. Kl0700 fra IKEA.
Er jo ikke i MO før 1500 tiden da :( Utrolig hvor mye folk skal stoppe på en sånn tur... :roll:
Vi får se hva som skjer når tiden nermer seg :D

Har iallefall meldt meg på og bestilt rom :D
siden greia starter klokka 10 burde vi nesten dra torsdag :P

#217072  av kennethx

Virker som de fleste er giret på å komme seg til mo på torsdagen? Felles avgang fra Trondheim i tre/fire/fem tiden? standard stop på den norlandsporten eller hva den heter på vei oppover for å samle troppene?

#217087  av Tomera

Je kommer iallefall i møte fra Mo og regner med å komme til Nordlandsporten.

#217100  av sindrejl

kennethx skrev:Virker som de fleste er giret på å komme seg til mo på torsdagen? Felles avgang fra Trondheim i tre/fire/fem tiden? standard stop på den norlandsporten eller hva den heter på vei oppover for å samle troppene?
tja why not :) vi får lage en egen kolonnetråd snart :)
Hmmm.. prøvde å bestille hotellrom så jeg fikk en natt til, men det var visst fullt på torsdagskvelden også..?? Skal ringe booking imårra og høre.

#217111  av Rollaole

Hei! Noen fra lillestrøm området som skal reise? Har kjempe lyst men er laaangt og kjøre da! De som har vært der før? Er det verdt turen? :)

#217130  av Magne

Rollaole skrev:Hei! Noen fra lillestrøm området som skal reise? Har kjempe lyst men er laaangt og kjøre da! De som har vært der før? Er det verdt turen? :)
Pffft! Lillestrøm er jo ganske nærme da :P! Jeg kommer selv kjørenes fra Åsgårdstrand (Horten). Hehe kanskje ikke så mye lengre avstand da. Men det er jo flere fra Kristiansand, Stavanger... Sandnes osv som skal dra. Ta det som en road trip! Og ja det er så absolutt verdt turen! :D

Jeg kommer jo til å kjøre forbi lillestrøm. Sikkert flere også. Vi må klare å kjøre en mini kolonne opp til Trondheim vi som kommer fra Vestfold/Østfold. Og møtes først på f.eks. Lillestrøm.
Men lurer på om ikke vi må kjøre på Onsdagen og overnatte i Trondheim til Torsdagen. Skal jeg kjøre på Torsdagen må jeg begynne kl 0500 for å være der kl 1500. Og da blir det jo i realiteten 17-18 timer kjøring i strekk... kan jo bli "litt" mye...

NÃ¥ har jeg bestilt hotell rom fra 7 til 10. Gikk fin fint det Sindre!

#217132  av ST205RR

Rollaole skrev:De som har vært der før? Er det verdt turen? :)

helt klart !!

noen flere som er enig ??

#217133  av ST205RR

Lilli skrev:Kanskje de bør vurdere å ha flere luker/vogner for innsjekking, så man slipper å stå i en evighet i kø...
Bare et forslag som kanskje Tojo/ST205RR kan videreformidle til arrangørene av sommertreff 07 :wink:

stemmer at det er litt mye venting i innsjekkinga, det er jo en del biler/folk som skal inn men dette er tatt opp med "sommertreff" og di jobber med løsninger for å få ting til å flyte litt lettere :D

#217139  av sindrejl

Magne skrev:
Rollaole skrev:Hei! Noen fra lillestrøm området som skal reise? Har kjempe lyst men er laaangt og kjøre da! De som har vært der før? Er det verdt turen? :)
Pffft! Lillestrøm er jo ganske nærme da :P! Jeg kommer selv kjørenes fra Åsgårdstrand (Horten). Hehe kanskje ikke så mye lengre avstand da. Men det er jo flere fra Kristiansand, Stavanger... Sandnes osv som skal dra. Ta det som en road trip! Og ja det er så absolutt verdt turen! :D

Jeg kommer jo til å kjøre forbi lillestrøm. Sikkert flere også. Vi må klare å kjøre en mini kolonne opp til Trondheim vi som kommer fra Vestfold/Østfold. Og møtes først på f.eks. Lillestrøm.
Men lurer på om ikke vi må kjøre på Onsdagen og overnatte i Trondheim til Torsdagen. Skal jeg kjøre på Torsdagen må jeg begynne kl 0500 for å være der kl 1500. Og da blir det jo i realiteten 17-18 timer kjøring i strekk... kan jo bli "litt" mye...

NÃ¥ har jeg bestilt hotell rom fra 7 til 10. Gikk fin fint det Sindre!
bestilte du idag?? pokkers lamme kjerring som tok telefonen da.

#217145  av Magne

sindrejl skrev:
bestilte du idag?? pokkers lamme kjerring som tok telefonen da.
Ja gjorde det bare minutter før jeg skrev innlegget. Gjorde bare om bestillinga fra 8-10 til 7-10.

#217151  av sindrejl

jaja blir så vi drar fra trondheim i 4 tia på natta istedet :)

#217166  av Rollaole

Men er det muligheter for camping der? Tenke på og sette opp et telt eller noe jeg, eventuelt noen småhytter og leie?

#217168  av tojo

Rollaole skrev:Men er det muligheter for camping der? Tenke på og sette opp et telt eller noe jeg, eventuelt noen småhytter og leie?
Er muligheter for overnatting på ACR:-) for mer info se:
http://www.sommertreff.no/treff/overnatting.html

#217173  av sindrejl

er på hotellet det er liv vitt ;) vi bruker å ha ts-ogn samling på diskoteket der på lørdagskvelden
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21