Side 5 av 9

Legg innLagt inn:16 jul 2007 20:27
av Bj0rn
Utrolig fin bil! Måtte rote frem det gamle brukernavnet, bare for å si det :) Er det orginalt turbo? Er det planer for godkjenning i tilfelle?

Legg innLagt inn:17 jul 2007 20:38
av castman
Grisefet bil :wink:

Legg innLagt inn:17 jul 2007 21:59
av Plenty
Veldig pen og gjennomført MR2...var turboen ct20B bolt on, eller måtte det modding til?

Legg innLagt inn:18 jul 2007 19:15
av Mr2 Mk2
Turbotrille skrev:Syns den bilen din er dritfeit, antakeligvis den feiteste her i byn ihvertfall. :)
CelicaTurbo skrev:Jeg stemmer i at dette er en av de reneste og tøffeste MR2 mk2 i landet, så blank og fin sort lakk gjør seg utrolig bra med den stylingen :)
Bj0rn skrev:Utrolig fin bil! Måtte rote frem det gamle brukernavnet, bare for å si det :) Er det orginalt turbo? Er det planer for godkjenning i tilfelle?
castman skrev:Grisefet bil :wink:
Geez...:oops:

Plenty skrev:Veldig pen og gjennomført MR2...var turboen ct20B bolt on, eller måtte det modding til?


Takk, men er en 3.gen med ct20b originalt ;)

Venter fortsatt på deler fra utlandet :P Legger ved et lite bilde fra rudskogen i helgen...

Legg innLagt inn:20 jul 2007 21:25
av Mr2 Mk2
første pakken ankommet....

Legg innLagt inn:20 jul 2007 21:34
av Mr2 Mk2
....

Legg innLagt inn:20 jul 2007 22:39
av Amund
Dette såg MEGET bra ut Jostein!!
Du har meget god smak må eg sei. Har sagt det før, og eg sei det igjen: Dette er den feiteste MR2'en i Norge, etter min meining! :D

Legg innLagt inn:20 jul 2007 23:48
av Mr2 Mk2
Takker, med tanke på de border splitterne så har jeg gått og fundert på dem i evigheter.fint, ikke fint osv...Har søkt på bilder overalt, men fantes svært lite bilder der jeg fikk inntrykk av hvordan det ville se ut, så måtte bare bestille og se.....men må si jeg ble veldig fornøyd. :)

de med øye for detaljer vil kanskje se at jeg har skiftet gummi bak fra 35 til 40 profil, og der greier jeg ikke bestemme meg for hva jeg syntes.Det fyller bedre ut hjulbuene men felgene ser kanskje litt mindre ut :S (traktor?) innspill? :S

Legg innLagt inn:21 jul 2007 00:58
av Christian
En flott bil, og felgene/dekka passer perfekt :)

Legg innLagt inn:21 jul 2007 09:58
av CelicaTurbo
Har du merket noen forskjell på TRD-staget kontra det som stod der som standard? Synes splitterne bak ble bra jeg også :)

Legg innLagt inn:21 jul 2007 20:52
av Mr2 Mk2
CelicaTurbo skrev:Har du merket noen forskjell på TRD-staget kontra det som stod der som standard?
Har ikke merket noen forskjell, men nå hadde jeg X typen fra før.Men om man hadde kjørt x antall runder på en bane uten,også x antall runder med like etterpå så er det jo mulig at man ville merket forskjell :S

Legg innLagt inn:22 jul 2007 06:57
av CelicaTurbo
Har det orginale x-typen selv. Er ute etter en mer presis følelse på bilens ræv men har lurt på om TRD-staget egentlig vil hjelpe noe spesielt utover bilens orginale.. Men, det ser unektelig mye tøffere ut det TRD-staget da :D

Legg innLagt inn:26 jul 2007 01:13
av kvassheim
beundret bilen din flere ganger tidligere, både i bergen og på rudskogen.. hjalp betraktelig med den rumpa :wink: men har alltid siden du var godt i gang, vært en av helte-mr2-ene mine.. Nydelig bil :!:

Legg innLagt inn:26 jul 2007 21:46
av Ace
CelicaTurbo skrev:Har det orginale x-typen selv. Er ute etter en mer presis følelse på bilens ræv men har lurt på om TRD-staget egentlig vil hjelpe noe spesielt utover bilens orginale.. Men, det ser unektelig mye tøffere ut det TRD-staget da :D
Har nylig puttet på TRD staget selv foran og bak , og kan ikke si jeg merket noe nevneverdig forskjell. TRD staget er faktisk tyngre enn det orginale. Har en bekjent som derimot har byttet til poly foringer både i opphenget bak og motorfester i tillegg til stivere stag i motor. Da hjalp det seg.

Mr2 mk2 , najs bil forresten. Imponert over hvor stelt det ser ut i motor og lakk generelt =)

Legg innLagt inn:26 jul 2007 23:11
av Kjelliken
8) Ser ikke noe galt med 40 profil men ble det bedre og kjøre med da ???? :roll: