Og hvem av oss vil vel møte på dem?

sindrejl skrev:hihi blir storkollone nedover ser det ut somEller at trønderne joiner oss nordfra, når vi suser forbi.Spørs jo om nordlendingene joiner trønderne på vei nedover
Lady_in_MR2 skrev:Okei da, her får du se noen flere bilder...![]()
Men det er mye jeg vil fikse på den da...
Den er ikke så fin inni syns jeg..Har lyst på sølv ratt isteden for det gule..Og sølvgirkule..
Og setene ser ikke ut..Har lyst å flytte ned skiltet også, det blir liksom for fremtredende der det står nå..
Baklyktene vil jeg også skifte ut..
Og så har jeg tenkt å ha på noe styling og så en omlakkering..
Alt dette når jeg blir rik, vel og merke...
henningl skrev: Gjett hvem som klistra lapp på ruten din med adressen hit da..Så det va DU det ja,hehe...Flott at du tok hintet. Er knall miljø her inne
Lady_in_MR2 skrev:Bare noe han sier for å gjøre oss andre missunligehenningl skrev: Gjett hvem som klistra lapp på ruten din med adressen hit da..Så det va DU det ja,hehe...Flott at du tok hintet. Er knall miljø her inne
![]()
Da fant jeg endelig ut av det!! har gått rundt å lurt litt..hehe
Trodde først det var parkeringsbot...Jobber du i gården der el. noe??
BTW thank u very much!!
henningl skrev:Nah.. svart mr2 med knallgult ratt som parkerer sånn midt i glaningen her ute..Jes kiddinFikk endelig fingen ut og tok med en lapp når jeg skulle ut til lunsj..
Jobber på TietoEnator jeg.. Du ser en logo på veggen om du kikker litt rundt.
Du jobber på? Restauranten? Jævlig lange arbeidsdager ihvertfall
MR2turbo skrev:Nice!Synes det er rimelig greit med litt mer jevn kjønnsfordeling i de fleste sammenhenger jeg, fet bil eller ei![]()
skikkelig bra med jenter som liker fete biler![]()
Regner med å se deg og bilen på treff på Sørlandet i sommer? Vi driver med noen planer, nå.. kommer info etterhvert..
Det kommer til å bli årets store fest! så da må du slå følge med alle de gale trønderne som skal nedover i kolonne
jumbo skrev:Ang treff Markus - snadder! Hold meg informert, skal en hel del ville hester til for å holde meg unna treffJa, det burde jo ikke være store problemene for deg i hvert fall.. du bor jo "rett rundt svingen" , i motsetning til en ganske stor del av medlemmene her