TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#26410  av Dalan

Når man først er inne på det:
Da må man svippe innom Elverum eller Hamar (avhenger av om man kjører Østerdalen eller Gudbrandsdalen da) så man kan få med seg en idiot herfra også :D

#26414  av sindrejl

kjører nok østerdalen, er så SIIIINNSYKT mange fotobokser i gubrandsdalen :cry:

Og hvem av oss vil vel møte på dem? :twisted:

#26416  av ST205

sindrejl skrev:hihi blir storkollone nedover ser det ut som :) Spørs jo om nordlendingene joiner trønderne på vei nedover :P
Eller at trønderne joiner oss nordfra, når vi suser forbi. :mrgreen:

Håper at Ninja og 2Fast4U blir med... Hadde vært en fet kolonne til
trøndelag hvertfall. Og enda fetere derfra. Men enda lenge til.

#26417  av CelicaGT

Eg får joine Bergens folket på vei sør over...Det er vel en del av dei her :D

#26420  av MRQuoc

syns dere skal lage ruter nedover .. legge det klart , også kan de fleste se om de får hoppet på kollonnen på veien! ..

Blir vel E6 fra Trondheim til Oslo ? :p
Oslo - E18 sørover -Kristiandsand ? :p

#26422  av henningl

Lady_in_MR2 skrev:Okei da, her får du se noen flere bilder... :)
Men det er mye jeg vil fikse på den da...
Den er ikke så fin inni syns jeg..Har lyst på sølv ratt isteden for det gule..Og sølvgirkule..
Og setene ser ikke ut..Har lyst å flytte ned skiltet også, det blir liksom for fremtredende der det står nå..
Baklyktene vil jeg også skifte ut..
Og så har jeg tenkt å ha på noe styling og så en omlakkering..
Alt dette når jeg blir rik, vel og merke... :D

Gjett hvem som klistra lapp på ruten din med adressen hit da.. :) Flott at du tok hintet. Er knall miljø her inne :)

#26424  av Lady_in_MR2

henningl skrev: Gjett hvem som klistra lapp på ruten din med adressen hit da.. :) Flott at du tok hintet. Er knall miljø her inne :)
SÃ¥ det va DU det ja,hehe... :D
Da fant jeg endelig ut av det!! har gått rundt å lurt litt..hehe
Trodde først det var parkeringsbot...Jobber du i gården der el. noe??

BTW thank u very much!! :D

#26438  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:
henningl skrev: Gjett hvem som klistra lapp på ruten din med adressen hit da.. :) Flott at du tok hintet. Er knall miljø her inne :)
SÃ¥ det va DU det ja,hehe... :D
Da fant jeg endelig ut av det!! har gått rundt å lurt litt..hehe
Trodde først det var parkeringsbot...Jobber du i gården der el. noe??

BTW thank u very much!! :D
Bare noe han sier for å gjøre oss andre missunlige :mrgreen:

#26444  av henningl

Nah.. svart mr2 med knallgult ratt som parkerer sånn midt i glaningen her ute.. ;) Fikk endelig fingen ut og tok med en lapp når jeg skulle ut til lunsj..

Jobber på TietoEnator jeg.. Du ser en logo på veggen om du kikker litt rundt.

Du jobber på? Restauranten? Jævlig lange arbeidsdager ihvertfall :lol:

#26464  av MR2turbo

-sorry, folks.... men jeg styrer tilbake til topic, jeg :wink:

Marie, jeg sjekka den lykta jeg hadde det er en høyre men den ser ikke het bra ut.. det ene festet er brukket og glasset er skrapet..
Huska ikke helt, ble endel frem og tilbake med diverse sånne lykter i fjor vinter.. var et par kjenninger som prøvde seg på glatta ser du, hehe :P

....sånn nå er det rett tilbake til offtopic snakket igjen ;)

skulle nesten ønske at jeg kunne fulgt kolonnen nedover jeg ;) er morro det! men vi blir nok noen i følge fra Rogaland og ;)

#26488  av cameleon

henningl skrev:Nah.. svart mr2 med knallgult ratt som parkerer sånn midt i glaningen her ute.. ;) Fikk endelig fingen ut og tok med en lapp når jeg skulle ut til lunsj..

Jobber på TietoEnator jeg.. Du ser en logo på veggen om du kikker litt rundt.

Du jobber på? Restauranten? Jævlig lange arbeidsdager ihvertfall :lol:
Jes kiddin :wink:
Kjempeflott at du fikk med deg henne på laget! Takker til deg :!:

#26504  av jumbo

MR2turbo skrev:Nice! ;)
skikkelig bra med jenter som liker fete biler :D
Regner med å se deg og bilen på treff på Sørlandet i sommer? Vi driver med noen planer, nå.. kommer info etterhvert..
Det kommer til å bli årets store fest! så da må du slå følge med alle de gale trønderne som skal nedover i kolonne ;)
Synes det er rimelig greit med litt mer jevn kjønnsfordeling i de fleste sammenhenger jeg, fet bil eller ei :D De fleste typer miljøer har veldig godt av det...

Ang treff Markus - snadder! Hold meg informert, skal en hel del ville hester til for å holde meg unna treff :D

#26520  av chris

jumbo skrev:Ang treff Markus - snadder! Hold meg informert, skal en hel del ville hester til for å holde meg unna treff :D
Ja, det burde jo ikke være store problemene for deg i hvert fall.. du bor jo "rett rundt svingen" , i motsetning til en ganske stor del av medlemmene her :D

#26532  av MR2turbo

Blir nok en sticky tråd ang. treffet når litt mere detaljer er klart ;)

og vi annonserer nok såpass her at du kommer til å få det med deg ;)

#26562  av jumbo

Dritten med å bo "rett rundt svingen" er jo at det blir en fryktelig kort kolonne på meg :/ Hehe
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9