SupraTurbo skrev:Hva med den fra vardø som var på acr?Det er vel denne som @lpher har listet opp som:
@lpher skrev: ?: Et-casey (TS-OGN)(Solgt?)Sort DK-registrert, eid av et_casey, var til salgs i fjor høst.
SupraTurbo skrev:Nope...var Audiobahn-Supran til Mr. Ourom det....han som var oppover på BRS Sound-Off'en....
Var det den som krasja på acr?
Remi skrev:den er mørk mørk grå nesten sort den har vingeSå den i gjen i går. STOR vinge. den vingen va seriøst blikk fang. møtte den i grønnegate her i tromsø for de som vet hvor det er.ellers så ser den temmelig standar ut
MR2turbo skrev: Den holder til her i Sandnes, og han som har den heter Bjørn Henning Bøe. Han bor rett oppi gata her..Hallo MR2turbo.
Den er ikke registrert, og han har rimelig standard motor.. muligens noe mere hk, men det ser ganske orginalt ut i motor-rommet...
2 FAST 4U skrev: Og @lpher, - er du sikker på at det skal være 2 stk KH-registrerte Supra i NorgeHmm..jeg tror nok du har rett...de to KH-registrerte bilene vi har i registeret...er sannsynligvis samma bilen![]()
Uansett hvordan jeg skriver Supra (forlengst,baklengst,opp/ned osv)så finner jeg bare 1 stk med KH-skilter.
2 FAST 4U skrev: Er det denne Rosa show-bilen du tenker på herEh..rosa?![]()
![]()
@lpher skrev:Den blå som er bilde av der er mr tønnesland sin, og den er KH regga2 FAST 4U skrev: Og @lpher, - er du sikker på at det skal være 2 stk KH-registrerte Supra i NorgeHmm..jeg tror nok du har rett...de to KH-registrerte bilene vi har i registeret...er sannsynligvis samma bilen![]()
Uansett hvordan jeg skriver Supra (forlengst,baklengst,opp/ned osv)så finner jeg bare 1 stk med KH-skilter.
TOYPARTS: Kan du bekrefte?
Se vedlagte bilder
2 FAST 4U skrev: Er det denne Rosa show-bilen du tenker på herEh..rosa?![]()
![]()
@lpher