TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt supra MKIV baneprosjekt.... 604 rwhp

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #290520  av TTM

Godt å høre at det ordnet seg. Det er alltid så hærlig når man får det til. :wink:

Nå må du bare henge i så du får den klar til acr.
 #290541  av bjornalf

Pokker... hvirker ikke som noen ting skal funke helt.... bilen starter med original hjernen og resistor pakken... MEN ikke med AEM ecu... Den fikk en liten gnist men ikke mer.. igår starta den i 2 sec med AEM ecuen... har koblet på map sensor og luft temperatur...?

Noen?
 #290968  av DanielJ

Går det framover? ACR nærmer seg for hver sekund som går :twisted:
 #290983  av bjornalf

Ser stygt ut som jeg må ha meg en ny AEM.. hmmm... får se hvordan d går...
 #292285  av DanielJ

Hvordan går det for tiden? jobber vel på spreng for ACR til helga?
 #292306  av Master

Vi fikk start med AEM'en og bilen går. Men den trenger en seriøs mapping før det går an å begynne å lade noe som helst.. Men det får vi sikkert til på MO ;)
 #293717  av bjornalf

Da er bilen lastet opp å på vei til japantuning.
Vedlegg
12121212121212.JPG
12121212121212.JPG (39.61 kiB) Vist 1623 ganger
 #293718  av bjornalf

Da var den på plass. den skal ned til japantuning for å finne ut hva som er litt fusk med den. så kommer update så snart dem finner ut hva som er galt osv.
Vedlegg
42342423432.JPG
42342423432.JPG (55.51 kiB) Vist 1620 ganger
 #298852  av bjornalf

nope bilen står hos japantuning.. og skulle vell ha vært ferdig men blir ikke til denne helga....
må ha ny datasprut da denne ikke funker lengre. men er jo umulig å få fatt i japantuning osv for å få høre hvordan det ligger ann osv.

har gitt litt opp...
 #298856  av Tevosupra

bjornalf skrev:nope bilen står hos japantuning.. og skulle vell ha vært ferdig men blir ikke til denne helga....
må ha ny datasprut da denne ikke funker lengre. men er jo umulig å få fatt i japantuning osv for å få høre hvordan det ligger ann osv.

har gitt litt opp...
Det er sykt travelt hos japantuning om dagene. men regner med at Ronny ringer dg så fort det dukker opp noe annet nytt enn at Aem sprutet er deffekt.
Har du skaffet nytt Aem sprut...?

PS. du kom med bilen 3 uker får vi flyttet inn i de nye lokalene..
 #298864  av bjornalf

joda skjønner at d er travelt... kan skaffe ny aem med det samme. men hadde vært topp hvis han kunne fått bilen til å funke med den aem han hadde slik at når min kom var d bare å legge inn mappet ;)

lurer bare på om bilen er mekanisk ferdig og bare mangler aem.
 #298917  av Tevosupra

bjornalf skrev:joda skjønner at d er travelt... kan skaffe ny aem med det samme. men hadde vært topp hvis han kunne fått bilen til å funke med den aem han hadde slik at når min kom var d bare å legge inn mappet ;)

lurer bare på om bilen er mekanisk ferdig og bare mangler aem.
Aem du har er ikke brukbar. den er deffekt..
 #298923  av bjornalf

så da mangler bare AEM så kan bilen mappes osv ?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16