TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tomera's Celica GT-Four ST205 95'

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #280287  av Tomera

k_one skrev:Var det jeg syntes skjønner du! Nice ;)
Hadde en sånn på vei til MR-S'n min en gang, men så solgte jeg den før den dukka opp...
Har du noen prosjekttråd e.l hvor man kan lese litt mer om bilen din eller? Så jo ut som du hadde montert en del snacks... :D
Stemmer det. Genail liten sak den :wink:
Jeg kjøpte bilen så og si ''ferdig'', så jeg har selv ikke utfør noen av modifikasjonene som er gjordt med den. Har dessverre ingen prosjkekttråd
:? Men du kan jo ta en titt innom garagen min vettu ;)
 #284063  av kvassheim

Meget pen, rettelse TØFF bil! men hvor blir det av de gigantiske skvettlappene? De du hadde på carlosen, hvor fikk du tak i de forresten? kvassheim må ha 8)
 #284071  av Daniel HS

kvassheim skrev:Meget pen, rettelse TØFF bil! men hvor blir det av de gigantiske skvettlappene? De du hadde på carlosen, hvor fikk du tak i de forresten? kvassheim må ha 8)
Ser du bor i Bergen, Autodeler (ved Bergen Storsenter/Bygarasjen) er forhandler for Gundersen Motorsport, de har nok Sparco skvettlapper :wink:
 #284323  av Tomera

kvassheim skrev:Meget pen, rettelse TØFF bil! men hvor blir det av de gigantiske skvettlappene? De du hadde på carlosen, hvor fikk du tak i de forresten? kvassheim må ha 8)
Hehe nei sal ikke skvettlapper på denne;) Er orginale små av plast, å de skal få være.
Kjøpte mine direkte hos Gundersen Motorsport jeg:) Mener alle 4 ble rundt 400-500 kroner? Beskytter utrolig gått, og kler Carlos Sainz synes jeg :)
 #286299  av Tomera

Bilde av bilen uten dekor. Ikke fått på leppa og sideskjørtene enda.
Bilde tatt av Martin Scherer, aka memo på forumet.
Vedlegg
tomera.jpg
tomera.jpg (247.8 kiB) Vist 3879 ganger
 #286304  av lexusmann

:shock: :shock:
Nydelig bil... :wink:
 #286307  av Daniel HS

Tomera skrev:Bilde av bilen uten dekor. Ikke fått på leppa og sideskjørtene enda.
Bilde tatt av Martin Scherer, aka memo på forumet.
Utrolig fett bilde! Digger den bilen, en av mine drømme biler det der!
 #286348  av tojo

Lækkert bilde,pen velholdt og clean bil. :D
 #286364  av Tomera

Takker så mye!
Kommer flere bilder etterhvert. Fotografen måtte bare ha tid til og klargjøre dem :D
Sideskjørt og frontleppe blir montert denne uka. Sideskjørtene har aldri vært påmontert før, men leppa har stått på bilen, og ble kun plokket vekk i vinter.
 #286371  av Tomera

celicat23 skrev:Ble mye bedre uten merkene. Burde fjerne "trd" fra panseret også.

Takker. Er enig med deg angående merkene, men TRD merke har jeg litt lyst og ha. Enkel og grei logo.
 #288183  av Tiendreal

enig med Tomera om TRD merket, var litt overkill med alle de andre og, men TRD kan få stå hehe
 #288242  av ArildM

Banner jeg i kirka hvis jeg synes den ligna en litt rå Aston Martin?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11