Side 5 av 5

Legg innLagt inn:04 des 2007 20:17
av roste1
jepp, det er jeg helt enig i. jeg bare starter den noen ganger jeg om vinteren, for å få varmet motoren og sånn. jeg syntes det er litt lurt.
vet ikke men. Da får jeg liksom smurt olje rundt i motoren...

Legg innLagt inn:24 des 2007 20:47
av Abramz
GhostRider88 skrev:min mr2 mk2 er også helgalvanisert, lakkbeskyttet og rustbeskyttet på omtent alle måter :P Samt at karosseriet er helgalvanisert. Men jeg kjører ikke fordet, siden jeg vil skåne bilen min for veisalt, bulker, kaldstart og alt det lite bilvennelige vinteren bringer med seg.

Nå kjører jeg escort og trail ripper (goped)
Kjører å escort..
Bilen er å helgalvanisert :p
Vil heller ikke kjøre dn på vintern :)

Legg innLagt inn:25 des 2007 14:04
av GhostRider88
Abramz skrev:
GhostRider88 skrev:min mr2 mk2 er også helgalvanisert, lakkbeskyttet og rustbeskyttet på omtent alle måter :P Samt at karosseriet er helgalvanisert. Men jeg kjører ikke fordet, siden jeg vil skåne bilen min for veisalt, bulker, kaldstart og alt det lite bilvennelige vinteren bringer med seg.

Nå kjører jeg escort og trail ripper (goped)
Kjører å escort..
Bilen er å helgalvanisert :p
Vil heller ikke kjøre dn på vintern :)
hehe funker fett det ;) Escorten er en morro bil det på vinteren, selv om det er forhjulsstrekk... Bare å bruke brekket det :P

God å vite det at mr2'en står tørt og godt i en oppvarmet garasje når det er kaldt, snø og salta veier ute. Selv om den er helgalvanisert så er det en fordel å ikke bruke den på sørpete og saltede veier ;)
Var oppe i garasjen i går på selve juleaften å gikk rundt å så på den der den stod å skinte mot meg som et svart juletre 8) Fikk veldig lyst til å kjøre, men får smøre meg med tålmodighet til snøen og saltet har dratt nordover :P

Legg innLagt inn:25 des 2007 14:35
av Abramz
Haha..
Har hatt tørre veier her i narvik en liten stund nå..
Har faktisk fått et par turer me den :)
Men snøen kom igjen i natt så parkerte i går kveld igjen :)