Eg bare elsker forum
Sitter så mange folk som er så tøffe i trynet bak skjermen, men i realiteten er det de som ofte står bak i venne gjengen og alltid venter på at noen andre skal si/gjøre noe. (Kjenner DU deg igjen? ) Jevlige sveklinger, hater folk som dere! Dere minner meg om feigingene som tar det siste slaget på en som allerede ligger nede
Og en annen ting, eg er 110% sikker på at over halvparten av dere som har svart her inne angående motoren og hk antallet ikkje har peiling på hva som skal til får å få så mye hk ut av en motor.
Jada, dere vet at det må en ny turbo og kanskje noen dyser, stilling der og stilling her, osv osv men det vet jo eg og, men kunne aldrig i verden ha greid noe slik desse guttene holder på med. Kreves enormt mye kunnskap for å gjøre noe slik som desse gjør.
Det kommer også tydelig frem at Mr.Baloo har greie på motor og eg tviler ikkje på hannes utsagn, men så uvitende (som flere andre her) som eg er så tviler eg heller ikkje på den oppgitte effekt, rett og slett fordi eg ikkje kan nok til å uttale meg.
Eg driter forøvrig i om motoren til supraen inneholder 700 eller 900 , bilen kommer sikkert til å gå som ett uvær og er ett rått prosjekt.
Men da er vel eg en av de første (etter baloo) som venter spent på neste måling
Lykke til og håper for deres del at dere for ønsket antall av ponnier
FÃ¥r vel sikkert refs no men vil no takke for at dere leste innlegget mitt.
Var forøvrig hyggelig å hilse på dere igjen
See yah