Blir så mye valsing som mulig ja, dette kommer til å blir gjennomført proffisjonelt, altså ikke jeg, hehe. Kommer til å endre formen på innerskjermene forran. Kommer også til å stive den opp litt til bak. Den er ganske lav bak nå, enda lavere enn på bildene som ligger ute. Tror isåfall jeg må heve den en smule bak når 19" kommer på. Må prøve å få tak i en felg med litt ok innpress. Det meste som jeg syns er tøft har jo innpress på 40 og lavere, lite idéelt.
Planene fram mot sommeren er å få på diffsperre, camCon, omformer til bioetanol (Fuelcat var det visst det het), HID og de lyktene, og dekka med 19", pluss lakkering av grillen og lyktelistene. Er også gira på å få tak i nye tennplugger, høres ut som om det hjelper på litt. Må legge til at manifolden skal kjøles ned med bandasje. Et slikt luftfilter som Neo har frister også! Må prøve å finne en lur løsning slik at luftinntaket slipper å ligge rett over manifolden.
Får desverre ikke påbegynt dette før uti mars. Har heavy expenses i tiden framover da jeg er med på å arrangere danmarkstur for en gjeng på 11 stk, leie hus og sånn. Fikk også et hyggelig innkassokrav i posten, uups. Kjøpte meg også en brukt skiboks forleden som tilsammen med takstativer og alt kom på rundt 7000. Boksen er en Thule Spirit 820, bra saker med andre ord. (nypris for selve boksen: nesten 11000) Denne skal jo brukes på turen var planen, hehe. Litt sånn kjipt mtp bagasjeplass og sånn i bilen min. Så, derfor blir det nok enda litt venting på pinebenken. Gleder meg til sommeren da. Prøve å kontrollere pengebruken, hehe

Prosjekttråd
- '99 Lexus IS200 Sport m/KW Variante 3 coilover
- '95 Nissan Primera 2.0 LX (Solgt)
- Odd Ivar