Ble en liten økt i dag også gitt
Siden jeg er slaven til trygve som er platearbeideren min fikk jeg morojobben med å slipe rent i hjulkassene for tectyl og annen dritt. Dette har sørget for at jeg ble svart og snyter ut rester av bilen min fortsatt
Den gode nyheten er at det ble rent og hjulkassene blir sveiset inn neste økt etter dagens tilpasningsarbeid. Fikk også kjøpt meg 4 autogauge målere, oljetrykk, oljetemp, vanntemp og voltmeter, så da mangler jeg bare ladetrykk og turteller(den originale vil ikke virke med den nye motoren) foreløpig.
Utgangspunktet for hjulkassene/hjulbrønnene:


Ca tre mm tjukt lag med guff inni her, og det smaker ikke spesielt godt

Her er hjulkassene prøvemontert


Og nye målere

Skal prøve å ta litt flere bilder av prosessen nå, men det er fort gjort å glemme når man står og holder på. Si i fra hvis det er noe dere ønsker mer bilder av. Hvis noen har innspill er det bare å rope ut også
Stay tuned for more updates soon 


Utgangspunktet for hjulkassene/hjulbrønnene:


Ca tre mm tjukt lag med guff inni her, og det smaker ikke spesielt godt


Her er hjulkassene prøvemontert


Og nye målere


Skal prøve å ta litt flere bilder av prosessen nå, men det er fort gjort å glemme når man står og holder på. Si i fra hvis det er noe dere ønsker mer bilder av. Hvis noen har innspill er det bare å rope ut også


Rød Mr2 - 87, Rust og maaange km 
Suzuki Zr50Sl -8?, 0,05l, 2,6hk
Cortina mkII -70, 2.0l, 129hk *solgt*
Kadett C -79, 1.2l, 40hk! *solgt*
Mr2Mk1 - 86, 1.6l, 124hk *motorbrann, totalvrak*
Passat MKII -82, 1.6, 75hk *solgt*

Suzuki Zr50Sl -8?, 0,05l, 2,6hk

Cortina mkII -70, 2.0l, 129hk *solgt*
Kadett C -79, 1.2l, 40hk! *solgt*
Mr2Mk1 - 86, 1.6l, 124hk *motorbrann, totalvrak*

Passat MKII -82, 1.6, 75hk *solgt*