Klarte visst ikke holde meg unna kjøpeknappen, og røyk på noen gamle coilovere billig på auksjon for et par uker siden.... (dukka opp i posten i dag)
de gikk serdeles billig på auksjonen, sannsynligvis delvis pga at det spesifikt sto at de burde betraktes som om de trengte en overhaling. Av samme grunn regna jeg med å skulle bytta dempere i de (og muligens fjører da fjørraten var ukjent). Plukka de i biter i kveld, og da fant jeg jaggu meg TRD dempere inni der som så nesten nye ut og kjentes helt fine ut. Plutselig blei jeg enda mer fornøyd med handelen gitt!
Etter en kjapp montering (og med 15mm spacer fremme for å få ting slik jeg liker det), så ser ting slik ut: (beklager uklart bilde, godt jeg ikke har satsa på fotograf som yrke
)
Begynner å ligne på noe nå ja.
de gikk serdeles billig på auksjonen, sannsynligvis delvis pga at det spesifikt sto at de burde betraktes som om de trengte en overhaling. Av samme grunn regna jeg med å skulle bytta dempere i de (og muligens fjører da fjørraten var ukjent). Plukka de i biter i kveld, og da fant jeg jaggu meg TRD dempere inni der som så nesten nye ut og kjentes helt fine ut. Plutselig blei jeg enda mer fornøyd med handelen gitt!

Etter en kjapp montering (og med 15mm spacer fremme for å få ting slik jeg liker det), så ser ting slik ut: (beklager uklart bilde, godt jeg ikke har satsa på fotograf som yrke

Begynner å ligne på noe nå ja.

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z